• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت شهرداری و شورای اسلامی امام شهر در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

2
شهردار لار در مراسم تجلیل از آتش نشانان:

آتش نشانی ها باید از حالت سنتی خارج شده و به سوی امکانات مدرن حرکت کنند

  • کد خبر : 26654
  • 19 مهر 1403 - 13:50
آتش نشانی ها باید از حالت سنتی خارج شده و به سوی امکانات مدرن حرکت کنند
در مراسمی با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورا و معاونین شهردار لار، از ایثار و فداکاری های آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که در سالن مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار برگزار شد، سعید منشی رئیس سازمان با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری ۶۱۱ مورد ماموریت انجام شده، گفت: این ماموریت ها شامل آتش سوزی، نجات، تصادفات و … بوده است.

 

سعید منشی افزود: در مجموع ماموریت های انجام شده، ۱۳۹ مورد نجات یافته، ۳۶ مورد مصدوم و ۱۰ فوتی داشته ایم.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار همچنین به برگزاری دوره های آموزشی سازمان اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول امسال، ۱۹ هزار نفر ساعت آموزش ویژه شهروندان برگزار شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از حمایت های شهردار، اعضای شورا و مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

 

اصغر فرودی شهردار لار هم در این مراسم، ایثار و فداکاری آتش نشانان را ستودنی دانست و از حمایت های همه جانبه شورا از مجموعه شهرداری و بویژه سازمان آتش نشانی تقدیر کرد.

 

شهردار لار خطاب به آتش نشان با بیان اینکه خدمات ارزنده شما بر کسی پوشیده نیست، گفت: جایگاه آتش نشانی در کشورها، شهرها و دنیای مدرن؛ جایگاهی رفیع، مهم و بسیار حیاتی است.

 

این مدیر شهری با اشاره به اینکه خارج شدن آتش نشانی از حالت سنتی و حرکت به سوی امکانات مدرن از جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم، ادامه داد: اگر در این راستا حرکت کنیم می توان گفت قدم های خوبی در این زمینه برداشته ایم.

 

اصغر فرودی به اهمیت آموزش پرسنل و شهروندان در آتش نشانی اشاره کرد و گفت: با یک آموزش کوچک می توان جان بسیاری را نجات داد.

 

شهردار لار با بیان اینکه شهر لار تا چند ماه گذشته فاقد شیر هیدرانت (شیر آتش نشانی شهری) بوده، گفت: در چندماه اخیر تعداد ۲۲ شیر هیدرانت در سطح شهر بویژه اماکن مهم نصب شده که این موضوع از نظر ایمنی شهری بسیار حائز اهمیت است.

 

فرودی افزود: این شیرهای آتش نشانی شهری در چند نقطه دیگر شهر نصب خواهد شد.

 

اصغر فرودی شهردار لار در بخش دیگری از سخنان خود به تجهیز سازمان آتش نشانی اشاره کرد و گفت: این سازمان در یکسال اخیر به دو دستگاه خودرو جدید آتش نشانی و همچنین سگ زنده یاب مجهز شده است.

 

شهردار لار اظهار امیدواری کرد که در سال پیش رو با عنایات و مصوبات شورای شهر، گام های خوبی در تحقق اهداف و خواسته های آتش نشانان برداشته شود.

 

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار هم در این مراسم از تلاش و خودگذشتگی آتش نشانان در ماموریت های محوله تقدیر کرد و با اشاره به احادیث و روایات، گفت: کار آتش نشانان در نجات جان انسان ها، یک جهاد و ایثار محسوب می شود.

 

در پایان مراسم از آتش نشانان تجلیل شد.

 

مراسم تجلیل از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار قرار بود در روز ۷ مهر، همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شود که با توجه به شهادت شهید جاودان جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله در این روز و اعلام عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری، این مراسم با چند روز تاخیر انجام شد.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۱

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=26654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.