سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری لار که به منظور دریافت پیشنهادات، انتقادات و درخواست شهروندان؛ قریب به ۸ سال است راه اندازی شده، با پیگیری های اصغر فرودی شهردار لار، از حدود دو هفته پیش به روز رسانی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ از زمان راه اندازی سامانه ۱۳۷، تنها کاربران اپراتور تلفن ثابت و همراه اول امکان برقرای تماس با این سامانه را داشتند.
اما حالا که از حدود دو هفته پیش این سامانه به روز رسانی شده، کاربران اپراتور ایرانسل هم می توانند با این سامانه ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
خدمات ارتباطی اپراتور ایرانسل منطقه ۶ استان فارس به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین به روز رسانی سامانه ۱۳۷، تعدادی سیم کارت ایرانسل به کارکنان شهرداری لار اهدا کرد.
سامانه ارتباط مردمی شهرداری لار به طور شبانه روزی و به صورت گویا آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات شهروندان است.
همچنین اپراتور این سامانه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۳ لغایت ۱۵، به صورت حضوری پاسخگوی شهروندان است.