شهرداري لطيفي با استناد بند ۱ صورتجلسه شماره ۹۳ مورخ ۲۰/۰۱/۱۴۰۴ شوراي محترم اسلامي شهر لطيفي در نظر دارد پروژه اجرای عملیات کانیووگذاری ، زیرسازی و آسفالت شهر لطيفي با براورد تقريبي ۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال به شماره ۲۰۰۴۰۰۵۰۴۷۰۰۰۰۰۳ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نمايد لذا کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد ، متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.
• محاسبه قیمت ۱۳۸ تن قیر تحویلی شهرداری به پیمانکار طبق شرایط درج شده در پیش نویس قرارداد می باشد.
الف) محل و مهلت تحویل اصل ضمانت نامه بانکی : شهرداری لطیفی /واحد مالی . تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۴/۳/۲۱
ب) شهرداري در رد و يا قبول هر يك از پيشنهادات مجاز و مختار است.
ج) هزينه درج آگهي بعهده برنده مناقصه مي باشد.
د)سپرده شركت در مناقصه مبلغ ۵/۰۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال به صورت ضمانت نامه بانکی مي باشد.
نوبت اول چاپ ۱۴۰۴/۳/۳
نوبت دوم چاپ ۱۴۰۴/۳/۱۰
آخرين مهلت دریافت اسناد مناقصه پايان وقت اداري ۱۴۰۴/۳/۱۱
آخرين مهلت تحويل پيشنهادات پايان وقت اداري ۱۴۰۴/۳/۲۱
تاريخ تشكيل كميسيون عالي معاملات و بازگشايي پيشنهادات ۱۴۰۴/۳/۲۵