• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت شهرداری و شورای اسلامی امام شهر در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

7
شهردار بابامنیر ٫ دعوت به حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری و انتخاب اصلح

پيام محمدباقر طاهری شهردار بابامنیر در خصوص حضور پرشور ومشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری

  • کد خبر : 25139
  • 07 تیر 1403 - 22:20
پيام محمدباقر طاهری شهردار بابامنیر در خصوص حضور پرشور ومشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری
شهرداری بابامنیر ٫ دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح

پيام محمدباقر طاهری شهردار بابامنیر در خصوص حضور پرشور و دعوت از حضور همگانی آحاد مردم عزیز ایران اسلامی برای حضور هرچه باشکوه تر در انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری…….

                     «بسم الله الرحمن الرحیم»

سلام بر ملت عزيز و نکته سنج و همیشه در صحنه ايران اسلامی 

♦️حال که مشیعت الهی براین قرار گرفته که به سبب سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و یارانش « شهدای راه خدمت» و وقوع حادثه ای تلخ و جانکاه برای ریاست جمهوری شهید و محبوب حضرت آیت الله رئیسی ، کشور عزيزمان ايران در برهه حساسی از تاريخ سياسی و اجتماعی و درون منطقه ای و جهانی خود قرار گرفته است. سفره قشر آسیب‌پذیر به دلیل عملکرد نامطلوب در حوزه‌های اقتصادی در دو دهه گذشته روز به روز در حال کوچک شدن ‌و نابودی است و بایستی به عنوان اولویت نخست دولت چهاردهم، موضوعات معیشتی و اقتصادی مورد توجه قرار گیرد. 

♦️حال که شاهد تلاش همه جانبه دشمنان برای تحریم انتخابات هستیم، انتظار می‌رود ملت بصیر ایران علیرغم همه کمبودها و مشکلات، همچون گذشته با مشارکت باشکوه توطئه های استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنها را نقش بر آب کنند. 

✅اطمینان دارم که ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، هشتم تیرماه ۱۴۰۳ را به یک روز تاریخی در تقویم سیاسی کشور تبدیل کرده و با مشارکت بالا و ‌انتخاب فردی اصلح و با برنامه و نگاهی به افق آینده کشور، تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند نمود. نخستین پیروزی حضور ملت پای صندوق های رای، خود ملت هستند و نتیجه آن به خود آنها باز خواهد گشت پس کورکورانه و از روی احساسات تصمیم نگیریم. اینجانب از نامزدهای محترم، احزاب و جبهه‌های مختلف سياسی میخواهم وعده‌های خود در حین تبلیغات را در صورت پیروزی عملیاتی نمایند. ان‌شاءالله با استفاده مطلوب دولت آینده از ظرفيت‌های مغفول مانده كشور و تاکید بر توان داخلی، شاهد رشد و شكوفايی قابل تحسين در ابعاد مختلف کشور و سفره های مردم عزیز و قشر آسیب‌پذیر جامعه باشيم. 

 

محمدباقر طاهری

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۳

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=25139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.