۱-موضوع مناقصه : تکمیل ساختمان اداری شهرداری مهر
۲-مناقصه گزار:شهرداری مهر
۳-مبلغ اعتبار :۱۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۴-*کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد www.setadiran.ir) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
۵-مهلت و محل دریافت و زمان تحویل پیشنهادات اسناد مناقصه :شرکتهای واجدالشرایط می توانند از تاریخ نشر آگهی نوبت دوم به مدت ۱۰ روز با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت اسناد اقدام قیمت پیشنهادی خود را در سامانه بارگزاری نمایند.
۶-نوع و میزان تضمین شرکت در مناقصه : شرکت کنندگان در مناقصه می بایست مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ ۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ریال به صورت ضمانت نامه بانکی در وجه شهرداری مهر با اعتبار ۳ ماهه تهیه به صورت فیزیکی تحویل امور مالی شهرداری و رسید دریافت نمایند.
۷-صلاحیت لازم: کلیه پیمانکاران تشخیص صلاحیت شده (شرکت های ساختمانی دارای رتبه ۵ راه و باند و ۵ ابنیه یا پیمانکار شخص حقیقی دارای رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور) در رشته راه و باند .
۸- برندگان اول،دوم و سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قراداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
۹- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.
۱۰- نوع اعتبار از منابع داخلی می باشد ۰
۱۱- مبلغ پیشنهادی می بایست از حیث مبلغ مشخص، معین، بدون ابهام بدون خط خوردگی و بدون قید و شرط باشد.و هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
۱۲-آدرس محل اجرای پروژه: فارس –شهرستان مهر-شهر مهر
۱۳-مدت انجام کار۶ ماه می باشد.
۱۴سایر اطلاعات و جزییات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
آگهی نوبت اول:۱۴۰۱/۰۳/۲۵
آگهی نوبت دوم:۱۴۰۱/۰۴/۰۱
مهدی حیدری-شهردار مهر