• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

4

در نشست خبری شهردار مهر و خبرنگاران مطرح شد

  • کد خبر : 8104
  • 30 مرداد 1401 - 9:56
در نشست خبری شهردار مهر و خبرنگاران مطرح شد

پیشرفت شهر نیازمند همکاری شهروندان است شهردار مهر با اشاره به نقش پررنگ شهروندان در توسعه همه جانبه شهر، خواستار حمایت و سرمایه گذاری مردم در پروژه های شهرداری شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری مهر، مهدی حیدری روز سه شنبه در نشستی به مناسبت روز خبرنگار ضمن تجلیل از خبرنگاران رسانه های فعال شهرستان […]

پیشرفت شهر نیازمند همکاری شهروندان است

شهردار مهر با اشاره به نقش پررنگ شهروندان در توسعه همه جانبه شهر، خواستار حمایت و سرمایه گذاری مردم در پروژه های شهرداری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مهر، مهدی حیدری روز سه شنبه در نشستی به مناسبت روز خبرنگار ضمن تجلیل از خبرنگاران رسانه های فعال شهرستان به ارایه عملکرد خود طی هفت ماه گذشته پرداخت.

وی با بیان این که صددرصد بودجه ۲۵ میلیارد تومانی شهرداری مهر در سال جاری محقق شده است، اظهار داشت: شهرداری مهر از معدود شهرداری های پیشرو استان فارس است که طی پنج ماه نخست سال، بودجه مصوب سالانه خود را محقق کرده است.

شهردار مهر افزود: طبق قانون، تنها ۴۰ درصد بودجه شهرداری صرف کارهای عمرانی می شود و ۶۰ درصد باقیمانده صرف هزینه های جاری از قبیل حقوق و مزایای کارکنان و تعمیر و نگهداری ماشین آلات بمنظور ارایه خدمات می شود.

مهندس حیدری پرداخت بخش زیادی از بدهی های شهرداری، ساماندهی املاک شهرداری در دفتر املاک پس از ۲۴ سال، تجهیز واحد آتش نشانی شهرداری مهر به ست هیدرولیک، حذف حریم سبز حفاظتی بلوارهای امام خمینی و پارسیان بمنظور ساخت و ساز اماکن تجاری، تغییر کاربری ۳۰۰ هکتار از زمین های حد فاصل شهرک بسیجیان تا محله صادره از کشاورزی به مسکونی و طراحی جداره شهری بر اساس طرح و نقشه برای بلوارهای پارسیان و امام خمینی را از جمله عملکردهای مثبت خود طی هفت ماه گذشته برشمرد.

وی با اشاره به ساماندهی سایت دفع پسماند و دفن زباله شهرداری و اجرای بلوک چینی زمینهای رها شده در محیط شهری بمنظور زیباسازی شهر افزود: در این مدت بدهی پیمانکار سابق ساختمان اداره شهرداری پرداخت شده و با بازسازی و توسعه ساختمان شهرداری به اداره در خور شان مردم و شهروندان تبدیل شده است.

شهردار مهر در ادامه انجام تعمیرات اساسی جایگاه گاز سی ان جی، به روزرسانی اتوماسیون اداری و سیستم جامع شهرسازی، پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری، تعمیر اساسی ماشین آلات شهرداری، بازسازی پیاده راه خیابان های اصلی شهر را از دیگر فعالیت های شهرداری طی هفت ماه گذشته برشمرد.

حیدری با اشاره به مطالعه دفع آبهای سطحی توسط شرکت مشاور ابراز امیدواری کرد در سال آینده بمنظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و خیابانها، کانالهای جمع آوری و دفع آبهای سطحی در سطح شهر اجرا شود.

وی با اشاره به پیش بینی احداث کارخانه پردازش و بازیافت و سلول دفن مهندسی پسماندهای غیرقابل بازیافت، افزود: از سرمایه گذار بخش خصوصی بمنظور احداث کارخانه سنگ شکن و واگذاری کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری استقبال می کنیم.

شهردار مهر با تاکید بر این که پارک شهر مهر یکی از زیباترین پارکهای منطقه به شمار می رود، اظهار داشت: خوشبختانه با تامین روشنایی و بهسازی محیط پارک و راه اندازی مجدد آبشار پارک، محیطی مفرح برای شهروندان در طول شبانه روز ایجاد شده بطوری که در ایام نوروز این پارک پذیرای بیش از سه هزار میهمان نوروزی بود.

در این نشست، محمود اسماعیلی رییس جدید شورای اسلامی شهر مهر ضمن تقدیر از محمد کشاورز رییس سابق شورا، خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت و پرخطر دانست و افزود: رسانه ها بعنوان نماینده افکار عمومی پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند و باید ضمن انعکاس عملکرد مثبت، به نقد منصفانه دستگاه ها و سازمان ها بپردازند.

وی از رسانه ها خواست تا در بالا بردن سطح آگاهی مردم بکوشند و مردم را به حق و حقوق شهروندی خود آشنا سازند.

محمد کشاورز رییس سابق شورای شهر مهر نیز در این نشست ضمن تجلیل از خبرنگاران برای محمود اسماعیلی در دوره جدید ریاست شورای شهر آرزوی موفقیت کرد.

وی تاثیر گفته ها و نوشته های خبرنگاران بر افکار عمومی را بسیار زیاد دانست و بر لزوم دقت در انتشار اخبار صحیح توسط رسانه ها تاکید کرد.

عبدالحسین جعفرزاده سخنگوی شورای شهر نیز در این نشست از آمادگی شورا برای نشست هم اندیشی با روسای شوراها و بخشداران شهرستان بمنظور پیگیری موضوع عوارض آلایندگی پارس جنوبی و صنایع مستقر در شهرستان مهر، خبر داد.

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از خدمات خبرنگاران فعال شهرستان در رسانه های مختلف از جمله مهرآنلاین، مهربان، چاهون، فال نیوز، اسیر آزاد، کبکان نیوز و خبرنگارن صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان تجلیل به عمل آمد.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد امتیازات ۰

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=8104
  • نویسنده : روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهر
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهر
  • 542 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.