• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

10
معاون استاندار فارس در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و اربعین دو شهید مدافع امنیت بخش بیرم لارستان:

نظام سلطه خیر خواه مردم ما نیست و تمام مشکلات امروز حاصل توطئه ها و تحریم های نظام سلطه بوده و مردم ما این را به خوبی می دانند

  • کد خبر : 11649
  • 04 آذر 1401 - 16:26
نظام سلطه خیر خواه مردم ما نیست و تمام مشکلات امروز حاصل توطئه ها و تحریم های نظام سلطه بوده و مردم ما این را به خوبی می دانند
اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، که پنج شنبه بعد از ظهر سوم آذرماه به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و اربعین دو شهید مدافع امنیت بخش بیرم شهرستان لارستان با عنوان "چهل شب قرار عاشقی" به این شهرستان سفر کرده بود...

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، که پنج شنبه بعد از ظهر سوم آذرماه به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و اربعین دو شهید مدافع امنیت بخش بیرم شهرستان لارستان با عنوان “چهل شب قرار عاشقی” به این شهرستان سفر کرده بود، با حضور در گلزار شهدا روستای بالاده بخش بیرم لارستان و قرائت فاتحه بر مزار سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو یکی از شهدای مدافع امنیت این بخش و همچنین قبور مطهر شهدای دوران دفاع مقدس بر مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه سفر خود به بخش بیرم شهرستان لارستان و در حالی که داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده امام جمعه بخش بیرم، احسان طاهری معاون فرماندار، رامین موحدی سرپرست جدید شهرداری لار و اعضای شورای اداری شهرستان، وی را در این سفر همراهی  می کردند به منزل شهید جنگجو رفت و ضمن دیدار با مادر و دیگر اعضا خانواده این شهید گرانقدر، شهدا و خانواده معظم شهدا را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و لوح سپاس و هدایای تبرکی را به مادر این شهید تقدیم کرد.

محبی پور و هیئت همراه سپس با خانواده طلبه بسیجی شهید هادی عرفانی نیا دیگر شهید مدافع امنیت این بخش دیدار و یاد و خاطره این شهید گرانقدر و معلم اخلاق را گرامی داشتند و لوح سپاس و هدایای تبرکی را به خانواده معظم و معزز این شهید عالی مقام تقدیم کردند.

در منزل شهید عرفانی نیا، حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و حاج آقا دهقانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز به این جمع پیوستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و هیئت همراه پس از دیدار با خانواده های شهدای امنیت بخش بیرم، در گلزار شهدای این بخش حضور یافته و در ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج و اربعین شهدای امنیت شرکت کردند.

در این مراسم معنوی و با شکوه که سردار صادق محمودی فرمانده تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانداران، شهرداران، بخشداران، شوراهای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، بسیجیان، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم از شهرستان ها و بخش ها و شهرهای همجوار نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده امام جمعه بیرم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به بیان مسائل و مشکلات این بخش پرداخت و رفع مسائل و مشکلات موجود را خواستار شد.

در ادامه اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مردم برای رهایی از سلطه طاغوت انقلاب کردند و شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر دادند.

محبی پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول چهل و چهار سال به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده و از مرزها فراتر رفته، افزود: این موضوع برای نظام سلطه بسیار گران است.

وی با اشاره به شهادت مردم بی گناه و همچنین دانشمندان ایرانی به دست عناصر بیگانه گفت: خون شهدا ضمانت انقلاب ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مردم ما خط سرخ شهادت را انتخاب کرده و این خط قطع شدنی نخواهد بود.

اسماعیل محبی پور با اشاره به شهدای مدافع امنیت بخش بیرم، از ملت ایران با عنوان ملت شهادت و ملت امام حسین (ع) یاد کرد و گفت: مردم ایران اسلامی مردمی بصیر هستند.

وی افزود: فضل الهی و برکت خون شهیدان باعث شده که ایران اسلامی همیشه در برابر توطئه دشمنان پیروز و سربلند باشد.

محبی پور با بیان اینکه مراقب باشیم برای خوش باش دشمن در مسیر دشمن حرکت نکنیم، افزود: مسیری که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کرده اند مسیر حق بوده و باید در این راه حرکت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: اگر به خوبی به اوضاع اخیر دقت کنیم به راحتی حق و باطل قابل تشخیص خواهد بود.

محبی پور به آیاتی از کلام وحی اشاره کرد و گفت: خداوند کسانی که در مسیر الهی حرکت می کنند و با مال و جان خود جهاد می کنند را در برابر مومنان وانشسته از جهاد که آسیب مند نیستند، برترى بخشیده و براى آنان پاداشى بزرگ مقرر داشته است.

وی افزود: خداوند این پاداش بزرگ برای مجاهده در زمان سختی ها مقرر داشته و امروز روز سختی هاست.

اسماعیل محبی پور با بیان اینکه هیچ قدرت بیگانه ای اجازه ندارد درباره مسائل داخلی کشور ما حرفی بزند و تصمیم بگیرد، گفت: نظام سلطه خیر خواه مردم ما نیست و تمام مشکلات امروز حاصل توطئه ها و تحریم های نظام سلطه بوده و مردم ما این را به خوبی می دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری برای کمک به همه مردم در سراسر جهان، فرمان جهاد تبیین را صادر کرده اند.

سردار صادق محمودی فرمانده تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این مراسم با شکوه از دلاور مردی های رزمندگان اسلام در جنگ ۸ ساله و همچنین مقاومت رزمندگان در سوریه و یمن سخن گفت.

سردار محمودی با بیان اینکه پانزده نفر از سرداران ما در سوریه به شهادت رسیدند و این مظهر قدرت ما است، گفت: دشمن می داند که بالاترین مقامات نظامی ما در مقدم ترین خط جهاد حضور دارند و شهدا مظهر اقتدار ما هستند.

فرمانده تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع اخیر گفت: کسانی که امروز در کف خیابان حضور دارند اغتشاشگرانی هستند که با هدف تخریب به خیابان آمده اند.

وی با اشاره به تجهیزات نظامی موجود، گفت: ما توانایی ساخت بالاترین سلاح ها را داریم.

این مراسم با مداحی، پخش کلیپ و تقدیر از خانواده های شهدای امنیت بخش بیرم لارستان شهیدان جنگجو و عرفانی نیا همراه بود.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۳

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=11649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.