• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

2
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در سفر به شهر لار:

ویژگی های خاص گردشگری و آب و هوایی شهر لار از ظرفیت های خوب این شهر محسوب می شود

  • کد خبر : 10821
  • 27 مهر 1401 - 21:48
ویژگی های خاص گردشگری و آب و هوایی شهر لار از ظرفیت های خوب این شهر محسوب می شود
سید احسان اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به همراه جمعی از کارشناسان این دفتر به منظور برگزاری کارگاه آموزشی خزانه داری و درآمد پایدار و بازدید از پروژه های شهری، صبح روز سه شنبه 26 مهرماه به شهر لار، مرکز لارستان بزرگ سفر کرد.

سید احسان اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به همراه جمعی از کارشناسان این دفتر به منظور برگزاری کارگاه آموزشی خزانه داری و درآمد پایدار و بازدید از پروژه های شهری، صبح روز سه شنبه ۲۶ مهرماه به شهر لار، مرکز لارستان بزرگ سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در ابتدای سفر خود به شهر لار به همراه نواز شریفی لاری شهردار و خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی این شهر، احمد فقیهی کیا و مرتضی پریسایی از کارشناسان دفتر امور شهری با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان دیدار کرد.

در این دیدار نواز شریفی لاری، به معرفی شهر لار و پروژه های مهم شهری پرداخت و شهرداری را یکی از نهادهای سیاستگذار و متولی اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان دانست.

سید احسان اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس هم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، گفت: همانگونه که شهرداری ها خود را متولی امر فرهنگ شهروندی می دانند؛ حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز سرفصلی از فرهنگ شهروندی است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان بر اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در محلات آسیب دیده و همچنین احداث اماکن فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان تاکید کرد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس سپس به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لار و کارشناسان دفتر، از پروژه های شهری لار و بافت تاریخی این شهر از جمله ساختمان در حال احداث شهرداری و پایانه مسافربری سردار شهید نجفعلی مفید، دارالرحمه جدید، پارک سرداران، پل ورودی شهر از سمت جهرم بر روی رودخانه وربند، بازار قیصریه و بافت های پیرامونی این بنا، خانه تاریخی محمودی و … بازدید کرد.

واحدهای  اداری شهرداری لار هم از دیگر مکان هایی بود که سید احسان اصنافی از آن بازدید کرد.

حضور در کارگاه آموزشی خزانه داری و درآمد پایدار از برنامه های بعدی سفر مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به شهر لار بود.

در این کارگاه که با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای لار، جویم، بنارویه، لطیفی، خور، دهکویه، عمادشهر، گراش، اوز، کوره، قیر، افزر، امام شهر، مبارک آباد و کارزین در سالن شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، زهرا شفیعی و احمد فقیهی کیا از کارشناسان دفتر امور شهری و مدرسین این دوره، به تدریس مباحث خزانه داری و قوانین درآمد پایدار در شهرداری ها پرداختند.

در پایان کارگاه، سید احسان اصنافی بر برنامه ریزی و تلاش شهرداری ها در ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد و به سوالات مطرح شده از طرف شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی پاسخ گفت.

نشست با شهردار لار، اعضای شورای شهر و کارشناسان حوزه درآمدی شهرداری لار از برنامه های پایانی سفر مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به این شهر بود.

در این نشست که در سالن کنفرانس شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، شهردار و رئیس شورا در خصوص مباحث مختلف شهری از جمله پروژه های عمرانی، فضای سبز، فاضلاب شهری، آب های سطحی و همچنین قوانین پیش روی شهرداری ها در حوزه درآمدی و بویژه درآمد پایدار مطالبی را بیان کردند.

سپس سید احسان اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس پیرامون قوانین شهرداری ها و تغییرات و اصلاحات جدید این قانون توضیحاتی ارائه نمود.

سید احسان اصنافی در بخش دیگری از سخنان خود، ویژگی های خاص گردشگری و آب و هوایی شهر لار را از ظرفیت های خوب این شهر دانست و بر استفاده از سرمایه گذار در حوزه های مختلف شهری تاکید کرد.

این نشست با بحث و تبادل نظر در حوزه درآمدی و ایجاد درامد پایدار همراه بود.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۳

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=10821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.