• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

10

آیین تودیع و معارفه شهردار حاجی آباد برگزار شد

  • کد خبر : 11084
  • 09 آبان 1401 - 20:37
آیین تودیع و معارفه شهردار حاجی آباد برگزار شد
آیین تودیع و معارفه شهردار حاجی آباد برگزار و «حمید غلامپور» به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

امام جمعه شهر حاجی آباد، روز دوشنبه در این آیین با اشاره به مشکلات شهر حاجی آباد گفت: با ایجاد همبستگی و هماهنگی در مجموعه مدیریت شهری می توان بسیاری از عقب ماندگی ها را جبران کرد.

حجت الاسلام غلامرضا دروندپور، افزود: انتظار و امید همه ما توجه بیش از پیش به بهبود وضعیت عمرانی و فرهنگی شهر حاجی آباد بعنوان مرکز شهرستان زرین دشت است.

فرماندار شهرستان زرین دشت نیز در این آیین با تقدیر از زحمات سرپرست شهرداری و شهردار سابق، گفت: آقای غلامپور شهردار جدید از نیروهای شاخص شهرستان است که تجربه سالها حضور در بدنه وزارت کشور بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان را در کارنامه دارد.

رسول بهمنی مهترین اصل و وظیفه ای که شهرداران باید به آن توجه داشته باشند را تعامل با مردم و شورای شهر در چارچوب قانون عنوان داشت و اظهار امیدواری کرد: ادارات خدمات رسان، شورای شهر و شهردار جدید با ایجاد فضای پویا و پر نشاط نگاه ویژه به نقاط کمتر توسعه یافته شهر را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار زرین دشت با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در دوره جدید شورای شهر انجام شده است، بیان داشت: بهبود مبلمان شهری، ساماندهی ورودی شهر، افزایش فضای سبز، پروژه های دفع آب های سطحی و بازآفرینی بافت های فرسوده نیاز امروز مرکز شهرستان برای جبران عقب ماندگی ها است.

فرماندار زرین دشت

معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس نیز در این مراسم گفت: شهرداری ها ویترین نظام هستند چرا که عملکرد آنها ملموس و جلوی چشم مردم است.

مهرابی، افزود: بایستی تعامل قانونی با شهروندان، شورای شهر و مسئولان اداری سرلوحه همه شهرداری ها و شهرداران قرار داشته باشد.

باقری عضو شورای شهر حاجی آباد که در این مراسم به نمایندگی از اعضای شورا سخن گفت، با تبریک و خوش آمد به شهردار جدید و تقدیر از زحمات آقای شفیعی شهردار سابق و آقایان شریفی و عبدلی دو سرپرست شهرداری در طی ۱۵ ماه گذشته، به بیان گوشه‌هایی از عملکرد شورای شهر پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای دوره ششم شورا مسیری را برای توسعه ترسیم نمودیم که یکی از مهمترین برنامه های آن توجه به توسعه فضای سبز و اوقات فراغت خانواده ها بود.

وی افزود: بر همین اساس ارتقاء امکانات و بهسازی داشته ها  که کمتر به آن رسیدگی شده بود در دستور کار قرار گرفت و با صرف هزینه های شهرداری و جذب اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از بخش خصوصی، شهربازی ایجاد شد و محیط پارک زیتون به نوعی احیا شد.

عضو شورای شهر حاجی آباد اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات ماندگار شورای شهر در پارک حاشیه ای خلیج فارس انجام شد که با استقبال شهروندان روبروشده است. در همین مدت پارک امامزاده مورد توجه و بازسازی قرار گرفت، عملیات عمرانی در پروژه بزرگ پارک شهدای گمنام آغاز شد و پارک خانواده در فضای ورودی شهرک بسیج طراحی و عملیات عمرانی آن در حال انجام است. که امیدواریم مجموعه این اقدامات در کنار کاشت ۴۰۰ اصله درخت نخل، کاشت هزاران بوته گل فصلی و … درمعابر شهری موجبات رضایت نسبی شهروندان را فراهم آورده باشد.

سجاد باقری تصریح کرد: زیرسازی و جدول گذاری خیابانهای بسیج، پرستار و شهدا انجام شد. ماشین آلات شهرداری حدود دوسال در اصفهان زمین گیر شده بود که تعمیر کلی و بازگشت داده شد. کارخانه آسفالت تعمیر و عملیات گازرسانی  و گازسوز شدن آن به انجام رسید و بدین ترتیب مشکل همیشگی تامین سوخت گازوئیل که مانع بزرگی بر سر انجام پروژه های آسفالت معابر شهر بود، مرتفع شد. در بحث دفع آب های سطحی طرح مطالعاتی انجام شده که با توجه به هزینه های اجرای آن نیازمند برخورداری از اعتبارات کشوری و استانی هستیم.

 

شورای حاجی آباد

در این مراسم علیرضا عبدلی که چند ماه اخیرعهده دار سرپرستی شهرداری حاجی آباد بود نیز در سخنان کوتاهی با تقدیر از همکاری مجموعه کارکنان شهرداری و حمایت شورای شهر، برای شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد.

حمید غلامپور شهردار جدید حاجی آباد در مراسم معارفه خود با تشکر از حسن اعتماد شورای شهر و استانداری فارس خواستار مساعدت مسئولان استان و شهرستان شد و گفت: سیاست کاری بنده قانون‌مداری و مردم محوری است. امیدوارم با همراهی و حمایت شورای شهر خواسته های مردم را تحقق بخشیده و در کنارهم مشکلات شهر را برطرف نماییم.

در این آیین حمید غلامپور به عنوان شهردار حاجی آباد معرفی و از تلاش های چند ماهه علیرضا عبدلی سرپرست شهرداری قدردانی شد.

شورای حاجی آباد

شورای حاجی آباد

شورای حاجی آباد

عکس و خبر: یوسف خسروی

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۲٫۷ / ۵٫ تعداد امتیازات ۹

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=11084
  • نویسنده : یوسف خسروی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شهرداری حاجی آباد
  • 989 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.