• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

3

از دیدار چهره به چهره شهردار لار با نمازگزاران تا بازدید شبانه از نقاط مختلف سطح شهر

  • کد خبر : 22612
  • 18 اسفند 1402 - 19:45
از دیدار چهره به چهره شهردار لار با نمازگزاران تا بازدید شبانه از  نقاط مختلف سطح شهر
اصغر فرودی شهردار لار به منظور بررسی مسائل و مشکلات اهالی محله پیرغیب، به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری؛ همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد این محله حضور یافت و پس از اقامه نماز، با نمازگزاران دیدار و گفتگو کرد

اصغر فرودی شهردار لار به منظور بررسی مسائل و مشکلات اهالی محله پیرغیب، به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری؛ همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد این محله حضور یافت و پس از اقامه نماز، با نمازگزاران دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدارِ چهره به چهره، ابتدا نمازگزاران به بیان مسائل و مشکلات پرداختند، که موضوع دفع آبهای سطحی، وسایل بازی و تفریحی، ایمن سازی آب انبار موجود در محله و خرابی آسفالت معابر از اهم مسائل مطرح شده بود.

 

در ادامه، شهردار لار ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: دکتر بروجردی نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه، فردی شایسته و با تجربه است که با حضور ایشان می توان گام های موثری در حوزه مدیریت شهری برداشت.

 

فرودی از دغدغه شهروندان در زمینه مسائل شهری هم تقدیر کرد و افزود: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حل مسائل و خواسته های مردم به کار گرفته است.

 

این مدیر شهری در ادامه سخنان خود به موضوع ارتقا درجه شهرداری لار هم اشاره کرد و گفت: پس از گذشت ۲۰ سال، درجه این شهرداری از ۸ به ۹ ارتقا یافت که این امر در سال های پیش رو مزایای ارزنده ای به دنبال خواهد داشت و در این مدت نیز نتایج این ارتقا محسوس بوده است.

 

اصغر فرودی در زمینه بودجه هم گفت: در سال جاری با توجه به نیاز شهر، بودجه را افزایش داده ایم و تمام تلاشمان بر این است در مدت زمان باقی مانده این بودجه محقق شود.

 

شهردار لار از افزایش قابل توجه بودجه در سال جدید هم خبر داد و گفت: عمده درآمد شهرداری ها از عوارضی است که توسط مردم پرداخت می شود و یکی از راههای تحقق بودجه پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان است.

 

مدیر شهری لار به کمک های دولت به شهرداری ها هم اشاره کرد و گفت: تلاش کرده ایم اعتبارات بخش دولتی را تا حد توان جذب کنیم.

 

اصغر فرودی ادامه داد: قرار است ۵۵۰ تن قیر رایگان در اختیار شهرداری لار قرار گیرد و با جذب این مقدار قیر رایگان، آسفالت معابر شهری را آغاز خواهیم کرد.

 

شهردار لار، یکی از دلایل خرابی آسفالت معابر را رها کردن فاضلاب منازل دانست و گفت: این بزرگترین معضلی است که ما با آن روبرو هستیم.  چرا که این موضوع علاوه بر خرابی آسفالت، افزایش سگ های ولگرد را به دنبال دارد.

 

این مدیر شهری در بخش دیگری از سخنان خود از خیرین تقدیر کرد و از این نیک اندیشان خواست تا بیش از پیش در حوزه عمران شهری یاریگر مجموعه مدیریت شهری باشند.

 

شهردار لار در پایان سخنان خود از امام جماعت و هیئت امنا مسجد و همه حاضرین در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

 

سپس شهردار لار به همراه جمعی از نمازگزاران، به صورت میدانی از نقاط مختلف سطح شهر بازدید کرد و مسائل و مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۱

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=22612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.