• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت شهرداری و شورای اسلامی امام شهر در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

0
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس در ویژه برنامه تجلی همدلی در شهر لار:

این کار شما یک موفقیت در اتحاد و انسجامِ مثال زدنی است که در سایر نقاط استان و کشور به عنوان یک الگوی ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد

  • کد خبر : 24332
  • 20 اردیبهشت 1403 - 18:26
این کار شما یک موفقیت در اتحاد و انسجامِ مثال زدنی است که در سایر نقاط استان و کشور به عنوان یک الگوی ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد
ویژه برنامه تجلی همدلی، گرامیداشت 19 اردیبهشت ماه 1387 سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به منطقه لارستان بزرگ با حضور مردم و مسئولین شهرستان های جنوبی استان فارس و شهرستان های استان هرمزگان، در بوستان ملت (پارک شهر) لار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این ویژه برنامه با شکوه که با حضور دکتر علاالدین بروجردی نماینده منتخب مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه شهر لار، ائمه جمعه و جماعات و علمای شیعه و سنی، فرمانداران، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران، فرمانده هان و نیروهای نظامی و انتظامی، روسا و اعضاهای شوراهای اسلامی، دهیاران، مسئولین شهرستانی و محلی، خیرین، معتمدین و قشرهای مختلف مردمی از شهرستان های جنوبی استان فارس “لارستان، خنج، گراش، اوز، جویم، لامرد، مهر، گله دار” و شهرستان های استان هرمزگان “بندر عباس، بستک و میناب”، در  بوستان ملت (پارک شهر) لار و به همت فرمانداری ویژه لارستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، اصغر فرودی شهردار لار با بیان اینکه این ویژه برنامه که به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری و با عنوان تجلی همدلی برگزار شده، فرصت مغتنمی است که همدلی ما در سطح منطقه بیشتر شده و مهمترین هدف این جلسه، تقویت و استحکام وحدت بوده که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، وحدت شیعه و سنی در منطقه لارستان بزرگ مثال زدنی و تحسین بر انگیز است.

 

* کار بزرگی که اجداد ما در این خطه انجام داده اند، حرکت بسیار عظیمی بوده، چرا که با این کار بزرگ، اولین حکومت اسلامی در تاریخ ایران شکل گرفته است.

شهردار لار با اشاره به اینکه این ایام با سالروز ارتحال مجاهد نستوه، آیت الله العظمی سید عبدالحسین لاری مصادف بوده، ادامه داد، این مسئله از اهمیت خاصی برخوردار است. چرا که یکی از دلایل سفر مقام معظم رهبری به شهرستان لارستان، اولین خاستگاه حکومت اسلامی بودن این خطه بوده و این افتخار بسیار بزرگی است.

 

اصغر فرودی تصریح کرد: کار بزرگی که اجداد ما در این خطه انجام داده اند، حرکت بسیار عظیمی بوده، چرا که با این کار بزرگ، اولین حکومت اسلامی در تاریخ ایران شکل گرفته است.

 

* سفر مقام معظم رهبری به لارستان بزرگ، هم موجب تقویت انسجام دینی و مذهبی و اجتماعی در منطقه شده و هم برکات بزرگی به همراه داشته که یکی از آنها مصوبات سفر رهبری است که تعدادی از این مصوبات محقق شده و برخی دیگر نیاز به پیگیری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه شهر لار در این مراسم گفت: سفر مقام معظم رهبری به لارستان بزرگ، هم موجب تقویت انسجام دینی و مذهبی و اجتماعی در منطقه شده و هم برکات بزرگی به همراه داشته که یکی از آنها مصوبات سفر رهبری است که تعدادی از این مصوبات محقق شده و برخی دیگر نیاز به پیگیری دارد.

 

امام جمعه شهر لار دربخش دیگری از سخنان خود، خدمات و اقدامات ارزنده سید عبدالحسین لاری را بر شمرد و بر ادامه راه این عالم مجاهد و حفظ وحدت در منطقه تاکید کرد.

 

* مهمترین دستاورد سفر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به لارستان بزرگ  تحکیم وحدت و همدلی می باشد.

شیخ محمد صالح انصاری مدیر مجتمع دینی فرهنگی امام شافعی اوز دیگر سخنران این مراسم بود که مهمترین دستاورد سفر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به لارستان بزرگ را تحکیم وحدت و همدلی دانست و در اهمیت وحدت، به آیاتی از کلام وحی اشاره کرد.

 

* در دورانی که در جغرافیای سیاسی امروز هیچ کشوری جرات نمی کند در برابر آمریکا اقدامی کند، همه ما شاهد رشادت، اقتدار و غیور مردی برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحت فرماندهی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای در برابر آمریکا و ایادی ناپاک آن هستیم.

دکتر علاالدین بروجردی نماینده منتخب مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی هم در این ویژه برنامه، از خاطرات و برکات سفر مقام معظم رهبری به این منطقه و همچنین مجاهدت سید عبدالحسین لاری و هزاران نفر از غیور مردان ایل قشقایی در دوران استبداد قوام سخن گفت.

 

دکتر بروجردی با اشاره به اینکه تنها تصویر به یادگار مانده از این سید لاری در اتاق مقام معظم رهبری قرار دارد، گفت: این امر بیانگر شخصیت والای این مجاهد نستوه می باشد.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه در جغرافیای سیاسی امروز هیچ کشوری جرات نمی کند در برابر آمریکا اقدامی کند، گفت: همه ما در این دوران شاهد رشادت، اقتدار و غیور مردی برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحت فرماندهی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای در برابر آمریکا و ایادی ناپاک آن هستیم.

 

*”اتحاد، انسجام، تلاش مضاعف، کار اثر بخش، هوشمندی، دشمن شناسی و بهبود مستمر در کارها از مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری از مسئولین است، و همه ما باید وظیفه فرزندی و سربازی خود را به خوبی در این راه مهم انجام دهیم.

دکتر محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس در این مراسم، یاد و خاطره شهدا، علما، خیرین و بزرگان خطه ارزشمند لارستان بزرگ که امروز در میان ما نیستد ولی
آثار ارزشمندشان همچنان باقی است را گرامی داشت و گفت: این کار شما یک موفقیت در اتحاد و انسجام مثال زدنی است که در سایر نقاط استان و کشور به عنوان یک الگوی ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس با اشاره به پاسداشت سفر مقام معظم رهبری به استان فارس و خطه لارستان، گفت: در سفر مقام معظم رهبری، استان فارس مدال های متعددی دریافت کرد که اولین مدال ارزشمند نامگذاری شیراز به نام سومین حرم اهل بیت (ع) بود.

 

وی به عناوینی همچون “استان در قله”، “دیار فرزانگان”، “درالعلمی در دارالعلم” و عناوین متعدد دیگر اشاره کرد و گفت: این ها فقط یک عنوان نیستند و هر کدام از این ها راهبردی است که باید مورد صیانت قرار بگیرد.

 

محمد فرخ زاده در ادامه به افتخارات استان فارس در حوزه های مختلف علمی، کشاورزی، حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی، نهضت آبخیز داری، صنایع الکترونیک، اقتصاد و حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: هنوز راه طولانی در پیش داریم تا بتوانیم در استان فارس کارهای انجام نشده را انجام دهیم و پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم تا آنچه رضایت مردم است محقق شود.

 

دکتر محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه “اتحاد، انسجام، تلاش مضاعف، کار اثر بخش، هوشمندی، دشمن شناسی و بهبود مستمر در کارها از مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری از مسئولین است، گفت: همه ما باید وظیفه فرزندی و سربازی خود را به خوبی در این راه مهم انجام دهیم.

 

دکتر جمشید جعفرپور نماینده اسبق مردم لارستان و مشاور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی هم در این مراسم از برکات سفر مقام معظم رهبری به لارستان بزرگ سخن گفت.

 

اجرای ورزش زورخانه ای، اجرای چندین سرود توسط رده های مختلف سنی گروه هنری مصباح الهدی از پایگاه شهید عبدالصمد فانی و کانون امام جعفر صادق (ع) شهر لار و پخش کلیپ هایی از شهرستان های جنوبی فارس و همچنین کلیپی از سفر تاریخی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۷ به لارستان، از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه و خاطره انگیز بود.

 

در حاشیه این مراسم با شکوه، نمایشگاه آثار صنایع دستی، حلوا مسقطی لاری، اغذیه، نان و شیرینی محلی و … منطقه لارستان برپا بود که مورد استقبال عموم مردم و مسئولین قرار گرفت.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۲

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=24332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.