• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

5

بازدید مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس از طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و طرح های توانمند سازی زنان شهر لار

  • کد خبر : 9424
  • 15 شهریور 1401 - 21:27
بازدید مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس از طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و طرح های توانمند سازی زنان شهر لار
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به همراه معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری که صبح امروز (سه شنبه) به شهر لار مرکز شهرستان لارستان سفر کرده بودند، از طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین طرح های توانمند سازی زنان در این شهر بازدید کردند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به همراه معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری که صبح امروز (سه شنبه) به شهر لار مرکز شهرستان لارستان سفر کرده بودند، از طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین طرح های توانمند سازی زنان در این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این بازدید که  احمد دلاور، احسان طاهری و نسا خیل تاش معاونین فرمانداری ویژه لارستان، سرگرد پاسدار جواد مکاری جانشین فرمانده سپاه ناحیه لارستان، جمعی از مسئولین شهرستان، سحر یادگار فرد عضو شورای اسلامی شهر لار، امین منتظری معاونت خدمات شهری شهرداری لار، گوهر باقریه مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری ویژه لارستان و تنی چند از کارشناسان ادارات شهرستان، سید حسین حقایقی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و خانم محمدی معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری را همراهی می کردند، با حضور در گلزار شهدای شهر لار، با قرائت فاتحه و گلباران قبور مطهر شهدا و والدین آسمانی شهدا، با آرمان های شهدا و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری و هیئت همراه، سپس با حضور در مرقد حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده فقید ولی فقیه در لارستان و حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه فقید شهرستان، بر مقام شامخ روحانیت ادای احترام کردند.

زورخانه حضرت قمر بنی هاشم (ع) واقع در بوستان محمدی شهر لار که با مشارکت شهرداری این شهر و بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان احداث شده، مقصد بعدی این هیئت بود.

مرکز خیریه معلولین فجر لارستان و سرای جهاندیدگان مهر شهرستان از دیگر مکان هایی بود که مورد بازدید مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری و هیئت همراه قرار گرفت. در مرکز خیریه معلولین فجر لارستان، حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم به این هیئت پیوست و هیئت بازدید کننده را تا سرای جهاندیدگان مهر شهرستان همراهی کرد.

در بازدید از این دو مرکز، طی نشست هایی که با اعضای هیئت مدیره برگزار شد، مسائل و مشکلات پیش روی این دو مرکز خیریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم اعلام کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از محل بودجه در اختیار نماینده، به این دو مرکز اختصاص خواهد یافت.

سید حسین حقایقی و خانم محمدی و هیئت همراه سپس به مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه (س) لارستان رفتند و ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مرکز، به پای درد دل مسئولان و زنان شاغل در این مرکز نشستند.

مقصد بعدی این هیئت بازدید کننده، پارک بانوان شهر لار بود. این پروژه که از سوی شهرداری این شهر و در کنار بوستان ملت (پارک شهر) لار در حال احداث است، تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پارک بانوان شهر لار که به مساحت یک هکتار و فضایی کامل ارگانیک در حال احداث است، شامل فضای پیاده روی، زمین مینی گلف، پیست دوچرخه سواری، زمین تنیس، آلاچیق های روباز و مسقف، فضای سبز متنوع با گل های فصلی، مرکز پایش سلامت، مرکز نگهداری از کودکان، بوفه و اتاق مدیریت می باشد.

کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و طرح خود اشتغالی مدد جوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل این کانون، مکان پایانی این هیئت بازدید کننده بود.

 

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۳

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=9424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.