• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

6
بخش اول... اصغر فرودی شهردار لار در جمع اصحاب رسانه:

تلاش می کنیم با برنامه ریزی و همکاری، بودجه ای را بیش از مبلغ مصوب شده جذب کنیم

  • کد خبر : 18471
  • 24 مرداد 1402 - 10:02
تلاش می کنیم با برنامه ریزی و همکاری، بودجه ای را بیش از مبلغ مصوب شده جذب کنیم
اصغر فرودی شهردار لار گفت: اهمیت خبر، آگاهی، اطلاع رسانی و معرفت بخشی جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

اصغر فرودی شهردار لار گفت: اهمیت خبر، آگاهی، اطلاع رسانی و معرفت بخشی جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان این مطلب و با اشاره به اشعاری از حافظ و مولوی به اهمیت خبر و آگاهی بخش تاکید کرد و خطاب به خبرنگاران گفت: این افتخار بزرگی برای شما خبرنگاران است که در راستای اقتضای جان آدمی که بخش اصلی و اساسی وجود انسان است؛ قدم بر می دارید، قلم می زنید و تلاش می کنید.

شهردار لار ادامه داد: من به عنوان یک مدیر اجرایی فرصت را غنیمت شمرده و از همه تلاش های شما و زحمات شما در عرصه نشر اخبار، اطلاعات و آگاهی و معرفت بخشی به جامعه صمیمانه تشکر می کنم.

این مدیر شهری با بیان اینکه گاهی اوقات یک تضاد و اختلاف بین اصحاب رسانه و مدیران اجرایی وجود دارد، افزود: من شخصا تلاش کرده ام این مشکلات کمتر پیش بیاید و یک اصول و قاعده نیز همیشه برای خود دارم و آن اینکه هیچ گاه از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام؛ حتی اگر بر خلاف نظر و علیه ما نوشته باشند و هیچ گاه دست به چنین کاری نخواهم زد.

اصغر فرودی شهردار لار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهر لار هم به لحاظ وسعت، هم به لحاظ موقعیت و هم به لحاظ سابقه تاریخی، شهر بزرگی است و مردمان بزرگی هم دارد، گفت: این شهر به کارهای بزرگی نیاز دارد و یکی از بازوهای ما مدیران اجرایی شما خبرنگاران هستید که حقیقتا می توانید در توسعه شهر به ما کمک کنید.

وی ادامه داد: شهر لار شهر بزرگی است و همچنین زمینه کار هم فراهم می باشد و این موضوع، نکته مثبتی است که در لار وجود دارد.

اصغر فرودی در ادامه به بودجه شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه مصوب شده شهرداری لار در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان، ۷۲ درصد محقق شده است.

شهردار لار افزود: در سال گذشته بودجه ای که از طریق عوارض و درآمدهای شهرداری توسط مردم و همچنین کمک های دولت در قالب قیر رایگان و ارزش افزوده وارد شهرداری شده جمعا مبلغ ۸۸ میلیارد بوده و در واقع این مبلغ برای شهر بزرگی چون لار مبلغ کمی است و با این بودجه نمی توان شهر را آباد کرد.

این مدیر شهری با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری لار، ۱۵۳ میلیارد تومان مصوب شده که تا امروز یعنی چهار ماه اول سال یک سوم آن یعنی ۵۰ میلیارد جذب شده است و تا کنون به نسبت بودجه مصوب، اقدام خوبی صورت گرفته است، افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی و همکاری، بودجه ای را بیش از مبلغ مصوب شده جذب کنیم.

اصغر فرودی شهردار لار با اشاره به اینکه اگر بودجه شهرداری را به ۳۰۰ میلیارد تومان هم برسانیم باز جوابگوی شهر لار نیست، گفت: سیاست ما برای پیشبرد اهداف، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه برای بخش خصوصی سودآوری اهمیت دارد، گفت: ما باید پروژه هایی تعریف کنیم که هم به نفع شهر باشد و هم برای بخش خصوصی سود داشته باشد.

فرودی خاطر نشان کرد: در این میان یک سری مشکلات قانونی نیز وجود دارد.

شهردار لار ادامه داد: موضوع درآمد زایی در دستور کار قرار دارد و کمیته درآمد به زودی فعال خواهد شد تا بتوانیم بودجه جذب شده را افزایش دهیم و در این راه شما خبرنگاران می توانید به ما کمک کنید.

اصغر فرودی گفت: من اهمیت رسانه را می دانم. ارتباطم همیشه با رسانه خوب بوده و در این زمینه سود کرده ام و اکنون در خصوص پرداخت به موقع عوارض توسط مردم بحث فرهنگ سازی موضوع مهمی است.

وی افزود: در سال حدود ۳۰ هزار فقره املاک و مستغلات داریم و از این تعداد حدود ۱۰ هزار نفر عوارض پسماند و نوسازی را پرداخت می کنند و شما اصحاب رسانه می توانید در این راه به ما کمک های خوبی کنید.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۱

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=18471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.