• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

2
فرودی شهردار لار در جمع صنف قنادان:

جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری پیامدهای بسیار خوبی را برای منطقه به دنبال خواهد داشت

  • کد خبر : 23419
  • 16 فروردین 1403 - 15:09
جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری پیامدهای بسیار خوبی را برای منطقه به دنبال خواهد داشت
اصغر فرودی شهردار لار در آستانه برگزاری سومین جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان گفت: این جشنواره را یک رویداد مهم فرهنگی در سطح شهرستان دانست و افزود: برگزار کنندگان این جشنواره در سال های گذشته کار خوب و تاثیر گذاری انجام داده و باید این رویداد مهم را بیش از پیش پیگیری و تقویت کنیم.

اصغر فرودی شهردار لار که در آستانه برگزاری سومین جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان، در جمع صنف قنادان سخن می گفت، این جشنواره را یک رویداد مهم فرهنگی در سطح شهرستان دانست و افزود: برگزار کنندگان این جشنواره در سال های گذشته کار خوب و تاثیر گذاری انجام داده و باید این رویداد مهم را بیش از پیش پیگیری و تقویت کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره در سال های گذشته گفت: امروز این جشنواره در سطح ملی در حال برگزاری است و ما به عنوان برگزار کننده این رویداد مهم فرهنگی باید کاری کنیم که این جشنواره در سطح ملی دیده شود.

 

شهردار لار، جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان را دارای آثار و پیامدهای بسیار خوب در زمینه های مختلف دانست و گفت: یکی از این پیامدها در زمینه اقتصادی است. در علم اقتصاد گفته می شود که تبلیغات هزینه نیست و نوعی سرمایه گذاری است و هر چه بتوانیم حلوا مسقطی لاری که یک بِرَند محسوب شده را در سطح کشور و دنیا تبلیغ کنیم، موجب رونق اقتصادی در سطح شهر و منطقه خواهد شد.

 

این مدیر شهری، دومین تاثیر این جشنواره را در بُعد فرهنگی دانست و افزود: در این جشنواره شخصیت های کشوری، استانی و شهرستانی و میهمانان متعددی از اقصی نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت که این موضوع به لحاظ تبادلات فرهنگی می تواند نتایج و اثرات بسیار خوبی برای منطقه داشته باشد.

 

اصغر فرودی با بیان اینکه مهمترین تاثیر این جشنواره در حوزه سیاسی است، گفت: هر چه بهتر و بیشتر بتوانیم جشنواره ها را در سطح ملی و یا استانی برگزار کنیم، در حوزه سیاسی پیامدهای خوبی را برای منطقه به دنبال خواهد داشت.

 

اصغر فرودی شهردار لار، در ادامه؛ حمایت همه جانبه خود و مجموعه مدیریت شهری را از این جشنواره اعلام کرد و گفت: همه نهادها باید برای اجرای این جشنواره در سطح ملی تلاش و همکاری کنند.

 

شهردار لار از پیگیری فرماندار ویژه لارستان، اعضای شورای اسلامی شهر لار و معاونت فرهنگی شهرداری در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی تقدیر کرد و انجام برنامه های فرهنگی با هدف معرفی شهر و منطقه در سطح ملی را از جمله وظایف شهرداری دانست.

 

اصغر فرودی ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی یکی دیگر از پیامدهای این جشنواره است و در روزهای برگزاری، شاهد شور و نشاط خاصی در سطح شهر خواهیم بود که به دنبال آن اثرات نشاط اجتماعی را خواهیم دید.

 

شهردار لار تصریح کرد: برنامه ای که نشاط اجتماعی و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد در کاهش حوادثی همچون تصادفات رانندگی هم تاثیر گذار خواهد بود.

 

این مدیر شهری گفت: باید کاری کنیم که مسقطی لاری از جنبه داخلی و شهرستانی خارج شده و جنبه ملی به خود بگیرد و شاهد رونق این محصول در کشور باشیم.

 

اصغر فرودی، بر نصب اِلمانِ حلوا مسقطی لاری در سطح شهر تاکید کرد و گفت: مقدمات این کار انجام شده و صنف قنادان هم باید در طرح و اجرای آن همکاری کنند.

 

در این جلسه، احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه لارستان، محسن زارع معاون فرهنگی شهردار لار، زارع پور سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و فرج پور رئیس اتاق اصناف هم حضور داشتند.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۳

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=23419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.