• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

5
دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس در جلسه شورای مسکن شهرستان جویم

جویم/ جلسه شورای مسکن شهرستان/اردیبهشت ۱۴۰۲

  • کد خبر : 16877
  • 27 اردیبهشت 1402 - 22:44
جویم/ جلسه شورای مسکن شهرستان/اردیبهشت ۱۴۰۲

*دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس در جلسه شورای مسکن شهرستان جویم:* *امروز خط مقدم ما ساخت مسکن است* سومین جلسه شورای مسکن شهرستان جویم، به ریاست فرماندار و با حضور مجتبی حق بین دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری جویم، سومین جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست […]

*دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس در جلسه شورای مسکن شهرستان جویم:*

*امروز خط مقدم ما ساخت مسکن است*

سومین جلسه شورای مسکن شهرستان جویم، به ریاست فرماندار و با حضور مجتبی حق بین دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری جویم، سومین جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس و هیئت همراه، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شهردار و شورای اسلامی شهر، روسای ادارات آبفا،برق، راه و شهرسازی، بهزیستی و کمیته امداد جویم، روسای ادارات کار، بنیاد مسکن و گاز لارستان در سالن جلسات فرمانداری جویم برگزار شد.

نعمت اله اکبری نژاد” فرماندار جویم” در این جلسه به تسریع صدور پروانه های ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن تاکید نمود.

مجتبی حق بین(دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس)؛

مهمترین دغدغه امروز مردم، به ویژه جوانان موضوع مسکن است و دولت با راه اندازی طرح نهضت ملی مسکن، به کمک مردم آمده تا از این معضل نجات یابند.

اکنون ۷۲۲ نفر در جویم متقاضی مسکن هستند و ثبت نام آنان انجام شده که این تعداد و تمام افرادی که در سطح کشور متقاضی هستند، اگر خودشان خانه دار شوند به نظام هم امیدوار خواهند شد.

بازی های اداری مشکل مردم را دو چندان کرده که بایستی ادارات با قلم و قدم خود در راستای تسهیل روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدام اساسی انجام دهند.

الحاق شدن زمین به شهرها باعث جلوگیری از ورود افاغنه، حاشیه نشینی و متراکم شدن روستاها خواهد شد.

امروز خط مقدم ما ساخت مسکن است و دولت نیز محور حرکت خود را مسکن انتخاب نموده، پس بدانید که نهضت ملی مسکن بعنوان یک پیشران اقتصادی می تواند حتی موضوع اقتصادی را حل نماید، به طور مثال مصالح پروژه ها از خود شهر تهیه تا نقدینگی در چرخه اقتصادی شهرستان باشد و استادکاران و کارگران ساختمانی نیز از همین شهر به فعالیت مشغول شوند.

نگاه ادارات و مسئولین باید عوض شود و با یک حرکت جهادی که به فرموده مقام معظم رهبری” اجرای قانون با سرعت بیشتر است” کار انجام شود.

ادارات مربوطه همچون شهرداری، برق، آبفا، راه و شهرسازی،نظام مهندسی، بنیاد مسکن و گاز پای کار باشند که تا اواسط هفته آینده زمین تحویل مردم گردد و کار با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

اداره کار نسبت به سازماندهی استادکاران، کارگران و همچنین خانه دار نمودن کارگران اقدام نماید.

مجمع خیرین مسکن ساز در استان وجود دارد و لازم است فرماندار نیز نسبت به تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان اقدام تا در راستای ساخت مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی همکاری نمایند.

ایثارگران مشمول قانون ایثارگری و نیروهای مسلح نیز از این طرح برخوردار خواهند شد.

بحث جوانی جمعیت و فرزند آوری از جمله مواردی است که در این طرح اهمیت دارد و به خانواده هایی که فرزند سوم آنان از آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده، یک قطعه زمین تعلق خواهد گرفت.

۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

روابط عمومی شهرداری جویم

 

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۱

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=16877
  • نویسنده : روابط عمومی شهرداری جویم
  • ارسال توسط :
  • منبع : شهرداری جویم
  • 229 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.