• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

4
در دومین روز از هفته دولت انجام شد؛

دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، شهردار لار و اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه لارستان

  • کد خبر : 8450
  • 03 شهریور 1401 - 12:29
دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، شهردار لار و اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه لارستان
در دومین روز از هفته دولت، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، شهردار لار و اعضای شورای اداری شهرستانن به دیدار امام جمعه لارستان رفتند.

در دومین روز از هفته دولت، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، شهردار لار و اعضای شورای اداری شهرستان به دیدار امام جمعه لارستان رفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدار که نواز شریفی لاری شهردار لار، معاونین فرماندار ویژه لارستان، مسئولین شهرستان و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ضمن تبریک به مناسبت هفته شکوهمند دولت و تشریح برنامه های مدون شده شهرستان به همین مناسبت، با بیان اینکه تا کنون هیچ گونه کم کاری از مسئولین مشاهده نشده، گفت: در صورت مشاهده هر گونه کم کاری، عذر مسئول مربوطه را خواهیم خواست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به پروژه های قابل کلنگ زنی و افتتاح شهرستان در هفته دولت، افزود: تمام مسئولین دست به دست هم داده تا بتوانیم این خدمات را به مردم عزیز تقدیم کنیم.

داریوش دهقان با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند، گفت: باید مسئولین؛ کارهای انجام شده را به مردم گزارش کنند تا مردم نسبت به مسئولین بدبین نشوند. چرا که بدبینی مردم نسبت به مسئولین، بدبینی نسبت به نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان نیز ضمن بر شمردن فضایل اخلاقی و شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اخلاص در عمل یکی از عوامل ماندگاری انسان است.

امام جمعه لارستان، قیام امام خمینی (ه) را برای رضای خدا دانست و گفت: این امر مهم یکی از رمزهای پیروزی این شخصیت برجسته جهان اسلام است.

دکتر سید مختار موسوی خرم، مدیران را به اخلاص در کارها دعوت کرد و افزود: کارهایمان باید برای رضای خدا باشد تا مورد رضایت مردم نیز قرار گیرد.

امام جمعه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح جراحی اقتصادی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: این کار نشان از روحیه ایثارگرانه و مجاهدانه دکتر رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم دارد، و امروز نظام اسلامی نیازمند حضور اینگونه مدیران ایثارگر و مجاهد در عرصه های مختلف جامعه بوده که منافع شخصی خود را در کارها در نظر نمی گیرند.

دکتر موسوی خرم همچنین به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه اشاره کرد و افزود: مدیران باید در کنار رفع مشکلات مردم در زمینه های اقتصادی، موضوع مسائل فرهنگی را نیز مد نظر قرار دهند. چرا که این موضوع یکی از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

حمایت از شرکت های دانش بنیان و توجه به نخبگان، از دیگر مباحث مورد اشاره امام جمعه لارستان در این دیدار بود.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۳

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=8450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.