• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

4
شهردار لار در دیدارِ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان:

شهرداری یک مجموعه عظیم، حساس و مهم بوده و مردم هم انتظارات زیاد و به حقی از این مجموعه دارند و باید همه ما پای کار باشیم تا بتوانیم شهر را آباد کنیم

  • کد خبر : 17757
  • 17 تیر 1402 - 19:18
شهرداری یک مجموعه عظیم، حساس و مهم بوده و مردم هم انتظارات زیاد و به حقی از این مجموعه دارند و باید همه ما پای کار باشیم تا بتوانیم شهر را آباد کنیم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان به همراه تنی چند از پرسنل و بسیجیان با اصغر فرودی شهردار جدید لار دیدار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان به همراه تنی چند از پرسنل و بسیجیان با اصغر فرودی شهردار جدید لار دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدار که ابوالفضل سعیدی حقیقی، محسن زارع و ابوذر کاملی از مدیران شهرداری لار نیز حضور داشتند، حاج آقا دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان ضمن تبریک انتصاب شهردار جدید لار و همچنین اعیاد سعید قربان و غدیر، گفت: مجموعه سپاه و بسیج همچون گذشته آمادگی دارد در هر زمان و مکان که نیاز است یار و همراه مجموعه مدیریت شهری باشد.

حاج آقا دهقانی با بیان اینکه رسالت سپاه و بسیج، خدمت به مردم است، افزود: این نهاد مردمی در عرصه های مختلف اجتماعی؛ “خدمت رسانی، محرومیت زدایی” و هر عرصه دیگری که برای رفاه مردم باشد اعلام آمادگی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود؛ به هویت، فرهنگ و شخصیت های برجسته منطقه لارستان بزرگ اشاره کرد و گفت: در تمام بلاد اسلامی، برای اولین بار موضوع و مبحث شهر و شهرداری با عنوان “احکام بلدیه” توسط بزرگ مردی همچون حضرت آیت الله سید عبدالحسین لاری نوشته شده و جا دارد برای بزرگداشت این شخصیت برجسته کار بزرگی انجام شود.

حاج آقا دهقانی ادامه داد: در زمانی که موضوع شهر و شهرداری در هیچ جایی مطرح نبوده، یک فقیه توانمند از خطه لارستان بزرگ با ورود به این موضوع موجب شده مبحث شهر و شهرداری برای مردم، اجتماع و دین امر مهمی تلقی شود.

حاج آقا دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۳ با یکصدمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید عبدالحسین لاری مصادف است، افزود: آماده ایم بخش مهمی از این موضوع را با محوریت مجموعه توانمندی همچون شهرداری در سطح ملی برگزار کنیم.

اصغر فرودی شهردار جدید شهر لار هم در این دیدار به ظرفیت بزرگی همچون سپاه و بسیج در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این نهاد بزرگ مردمی در زمینه ها و فعالیت های مختلفی همچون مسائل فرهنگی، واکسیناسیون، مبارزه با کرونا، عمرانی و ورزشی پیشقدم بوده است.

شهردار لار با بیان اینکه شهرداری یک مجموعه عظیم، حساس و مهم بوده و مردم هم انتظارات زیاد و به حقی از این مجموعه دارند، افزود: باید همه ما پای کار باشیم تا بتوانیم شهر را آباد کنیم و ما هم در این زمینه از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده خواهیم کرد.

اصغر فرودی با بیان اینکه در سنوات گذشته کارهای خوبی در سطح شهر صورت گرفته و کارهای مهمی هم باقی مانده که باید انجام شود و این کارها بسیار پر هزینه است، گفت: برای انجام این کارها باید با کمک و همفکری همه دوستان به درآمدهای قانونی برسیم.

این مدیر شهری به مبلغ بودجه مصوب و میزان تحقق آن در سال های گذشته و بودجه ۱۵۳ میلیاردی مصوب شده امسال توسط شورای شهر اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم با کمک همه دوستان و همکاران، این بودجه مصوب شده محقق شود.

اصغر فرودی شهردار لار با بیان اینکه دو موضوع مهم را دستور کار قرار داده ایم، ادامه داد: یکی از این کارها تقویب بودجه بوده که این خود مبحث مفصلی است و ما باید طرح ها و پروژه هایی را تعریف کنیم که هم به نفع مردم و سرمایه گذار و هم به نفع شهرداری باشد و ما این مسئله را با جدیت تمام پیگیری می کنیم.

شهردار لار، دومین موضوع را استفاده مطلوب از امکانات و ظرفیت های موجود بیان کرد و افزود: اگر به نحو مطلوب از این ظرفیت ها استفاده کنیم تحول خوبی در شهر ایجاد خواهد شد.

در پایان این دیدار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، تبرکاً یک جلد کلام الله مجید و به رسم یادبود یک جلد کتاب زندگی و مبارزات آیت الله حاج سید عبدالعلی آیت اللهی با تدوین پژوهشگر بزرگ لارستان دکتر محمد باقر وثوقی، به شهردار لار اهدا کرد.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۳ / ۵٫ تعداد امتیازات ۲

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=17757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.