• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

2

شهردار اردکان: با حمایت و همراهی فرمانداری موانع پیش روی سرمایه گذار از جمله تملک اراضی برطرف گردد

  • کد خبر : 1080
  • 11 اردیبهشت 1401 - 8:11
شهردار اردکان: با حمایت و همراهی فرمانداری موانع پیش روی سرمایه گذار از جمله تملک اراضی برطرف گردد
در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار اردکان با سرپرست جدید فرمانداری سپیدان بر حمایت و رفع موانع سرمایه گذاری در شهر اردکان از جمله تملک اراضی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان، اعضای شورای شهر و شهردار اردکان با سرپرست جدید فرمانداری سپیدان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا جلسه فرجی رئیس شورای شهر اردکان به فرماندارجدید خوش آمد گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه و تعاریفی که از شما شنیده ایم ان‌شاالله حضورتان در سطح شهرستان مایع خیر و برکت باشد و دلگرمی و پشتوانه ما در مجموعه شورا باشید و با همراهی شما مشکلات شهر را مرتفع کنیم.

در ادامه رهنما شهردار اردکان نیز انتصاب سرپرست جدید فرمانداری سپیدان را تبریک گفت و اظهار داشت: شهرداری اردکان خود را موظف و مکلف می داند تا در راستای سیاست ها و برنامه های فرماندار جدید حرکت کند و شهرداری همراه و همگام شما در پیشرفت اهداف توسعه محور است.

شهردار اردکان با بیان مختصری از برنامه ها و پروژه های عمرانی شهرداری گفت: برنامه ها و پروژه های شهرداری شامل تهیه سند چشم انداز ۲۰ ساله و ۵ ساله شهر اردکان، آسفالت معابر، تکمیل پارک کوهپایه، تکمیل رستوران شهرداری، تکمیل یادمان و بوستان شهدای گمنام، ساماندهی میدان آرتاکن و ورودی شهر از سمت شیراز، پیاده روسازی معابر شهر و چندین پروژه دیگر است.

شهردار اردکان افزود: شهرداری طبق سند چشم انداز گام بر می دارد و از مهمترین اهداف مان توسعه فضای سبز شهری و توسعه درون زا بافت قدیم شهر اردکان، افزایش سرانه آسفالت معابر و تکمیل زیرساخت های اصلی شهر است.

شهردار اردکان در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر اردکان گفت: هتل گلبهاری و مجتمع تجاری شهروند از دو پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری است و با جدیت سرمایه‌گذار در صدد هستیم تا مجتمع تجاری شهروند برای هفته دولت افتتاح گردد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری جدید در شهر چند سرمایه گذار در حوزه احداث پارکینگ، سینما، هتل پارک کوهپایه و تفرجگاه چله گاه آماده سرمایه‌گذاری هستند که در این موارد حمایت و همراهایی فرمانداری را می‌طلبد تا موانع پیش روی سرمایه گذار از جمله تملک اراضی برطرف گردد و این پروژه آغاز به کار گردند.

رهنما در پایان گفت: برنامه زمانبندی چهارساله پروژه های عمرانی شهرداری به به زودی تهیه و به فرمانداری جهت همراهی و همفکری ارسال می گردد.

در ادامه جلسه فرماندار سپیدان با عرض خداقوت به مجموعه شهرداری و شورای شهر گفت: ظاهرا پروژه‌های خوبی در دست اقدام شهرداری و شورای شهر است و این مایه امید و دلگرمی ما جهت ادامه کار خواهد بود.

وی گفت: اردکان مظلومیت تاریخی دارد چرا که در گذشته سابقه اقتصادی خوبی داشته اما به دلیل نزدیکی به مرکز استان از رونق چندان اقتصادی برخوردار نیست.

رضایی افزود: من خودم را فرزند این شهر می دانم و با این دیدگاه با تمام توان دست یاری شما را می‌فشارم.

سرپرست جدید فرمانداری گفت: هیچکس تخصص کامل ندارد ولی افراد دلسوز و متعهد در سطح شهر و استان هستند که باید از پتانسیل و توان آنها در پیشبرد اهداف شهرستان و شهر اردکان استفاده کنیم.

وی در خصوص سرمایه گذاری در سطح شهر اردکان گفت: به جد موافق با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف هستم و باید کار گروهی در این خصوص ایجاد کنیم.

رضایی گفت: باید مشوق‌هایی را برای سرمایه گذاری ایجاد کنیم و مسیر های آنها را هموار نماییم تا با شور و شوق بیشتری آماده همکاری برای سرمایه گذاری باشند.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد امتیازات ۰

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=1080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.