• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

5
بخش دوم ... اصغر فرودی شهردار لار در جمع اصحاب رسانه:

مشکل زمین و آب کشتارگاه دام شهر لار حل شده و منتظر اجرای آن در ناحیه صنعتی معروف به پشته‌ سنگر هستیم

  • کد خبر : 18499
  • 24 مرداد 1402 - 19:54
مشکل زمین و آب کشتارگاه دام شهر لار حل شده و منتظر اجرای آن در ناحیه صنعتی معروف به پشته‌ سنگر هستیم
اصغر فرودی شهردار لار با بیان اینکه باید با بخش خصوصی وارد مذاکره شویم و جذابیت هایی ایجاد کنیم تا بخش خصوصی با مجموعه مدیریت شهری همکاری کند...

اصغر فرودی شهردار لار با بیان اینکه باید با بخش خصوصی وارد مذاکره شویم و جذابیت هایی ایجاد کنیم تا بخش خصوصی با مجموعه مدیریت شهری همکاری کند، گفت: برای تکمیل پروژه پایانه مسافربری با بخش خصوصی مذاکراتی شروع شده است و امیدواریم هر چه زودتر این قضیه را اجرایی کنیم.

شهردار لار همچنین در خصوص ساختمان جدید شهرداری هم گفت: این پروژه را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در فاز نخست، بخشی از این ساختمان که نیاز اداری را برطرف می‌کند، تکمیل می‌کنیم و در دستور کار داریم که ظرف یکسال آینده خودمان را به ساختمان جدید منتقل کنیم.

این مدیر شهری، وضعیت فعلی کشتارگاه دام شهر لار را نا مطلوب دانست و افزود: برای رفع این مشکل، شهرداران قبل و سرپرستان شهرداری درخصوص استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت کشتارگاه اقدامات خوبی انجام داده اند. مشکل زمین و آب حل شده و منتظر اجرای آن در ناحیه صنعتی معروف به پشته‌ سنگر هستیم.

وی با بیان اینکه  احداث این طرح در خوشبینانه‌ ترین حالت ۳ سال زمان خواهد برد، گفت: باید در این مدت، مکان فعلی را باز سازی کنیم و به جد پیگیر این موضوع هستیم. شهرداری در این رابطه به دنبال کسب سود و درآمد نیست و هدف رعایت بهداشت و رفع مشکل مردم است.

اصغر فرودی در خصوص واگذاری پارک جنگلی به شهرداری هم با اشاره به اینکه تشریفات اداری انجام شده، گفت: منتظر برگزاری جلسه‌ای در اداره‌کل منابع طبیعی استان فارس هستیم تا طی قراردادی به مدت ۱۵ سال پارک جنگلی به شهرداری لار واگذار شود.

شهردار لار افزود: پس از انعقاد قرار داد باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم و در این زمینه صحبت‌هایی با سرمایه‌گذارانی حتی خارج از استان فارس هم شده است.

اصغر فرودی شهردار لار؛ رسیدگی به پارک ها، بوستان‌ها و میادین سطح شهر را از دغدغه های خود بیان کرد و افزود: از سیستم آبیاری فضای سبز، روشنایی پارک ‌ها و غیره بازدید هایی صورت گرفته و بدنبال تکمیل و اصلاح آن ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه تا حدود قابل قبولی بحث آبیاری بوستان ها، میادین و بلوارهای سطح شهر حل شده، گفت: تعدادی سیستم‌ روشنایی جدید خریداری شده که در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود. تعدادی سکو در پارک ‌ها اضافه شده و بازسازی پارک‌ها در حال انجام است.

شهردار لار در خصوص بهسازی بوستان ملت (پارک شهر) گفت: برای بهسازی این بوستان با  بخش خصوصی هم وارد مذاکره شده ایم که وسایل بازی و تفریحی بیشتری ایجاد شود و باید در این کار تمام شرایط قانونی و حقوقی را مد نظر قرار دهیم.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۴

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=18499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.