• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

4
تیم نجات غریق شهرستان لارستان متشکل از ناجیان و مربیان استخر عطایی شهرداری لار؛

نایب قهرمان مسابقات قهرمانی نجات غریق استان فارس شد

  • کد خبر : 10869
  • 29 مهر 1401 - 13:57
نایب قهرمان مسابقات قهرمانی نجات غریق استان فارس شد
محمود لادنی گفت: تیم نجات غریق شهرستان لارستان متشکل از ناجیان و مربیان مجموعه استخر عطایی شهرداری لار برسکوی نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی نجات غریق استان فارس ایستاد.

محمود لادنی گفت: تیم نجات غریق شهرستان لارستان متشکل از ناجیان و مربیان مجموعه استخر عطایی شهرداری لار برسکوی نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی نجات غریق استان فارس ایستاد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ مربی تیم نجات غریق شهرستان لارستان با بیان اینکه همزمان با هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقات قهرمانی نجات غریق استان فارس به میزبانی شهرستان جهرم برگزار شد، افزود: تیم نجات غریق شهرستان لارستان با حضوری قدرتمند و پیروزی های پی در پی، توانست بر سکوی نائب قهرمانی این دوره از مسابقات بایستد.

مربی تیم نجات غریق شهرستان لارستان گفت: در این دوره از مسابقات ٢٣ تیم در ٢ بخش آقایان و بانوان به مدت ٢ روز به رقابت پرداختند که تیم لارستان در بخش آقایان برای اولین بار در تمامی ماده های مسابقه صاحب مدال شد.

لادنی ادامه داد: امیرحسین حاجیان از لارستان در ماده ۵۰ متر حمل آدمک بافین و ۵۰ متر حمل آدمک بدون فین به ترتیب مقام دوم و سوم انفرادی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و شایان کاظمی زاد نیز در ماده ۱۰۰ متر با مانع موفق به کسب مقام سوم انفرادی شد. مقام دوم ۴ در ۲۵ حمل آدمک تیمی نیز به تیم لارستان رسید.

وی افزود: در بین ١٢ تیم در بخش آقایان، تیم‌های شهرستان جهرم با ١٣٢ امتیاز، لارستان با ١٢۵ امتیاز و تیم شهرستان شیراز نیز با کسب ١٢٣ امتیاز اول تا سوم شدند.

مربی تیم نجات غریق شهرستان لارستان گفت: در بخش بانوان این رقابت‌ها هم در بین ١١ تیم شرکت کننده، تیم نجات غریق لارستان بعد از تیم های شیراز، جهرم و سپیدان به مقام چهارم دست یافت.

محمود لادنی با بیان اینکه تمامی ناجیان و مربیان از کادر مجموعه استخر عطایی شهرداری لار در این دوره از این مسابقات حضور داشتند، گفت: امیر حسین حاجیان و شایان کاظمی زاد توسط سر مربی تیم ملی نجات غریق جمهوری اسلامی ایران به اردوی آماده سازی تیم منتخب فارس دعوت شدند.

تیم نجات غریق لارستان در بخش آقایان با مربیگری محمود لادنی و حسن بلندگرامی و ناجیان امیر حسین حاجیان، صابر خرم نیا، شایان کاظمی زاد و علیرضا شکفته در این مسابقات حضور یافتند.

در بخش بانوان نیز تیم لارستان به مربیگری زهره جعفری و ناجیان الهام ضاربی، فاطمه حاجیان، مریم حاجیان و گلسا پورحاتمی در این مسابقات خوب درخشیدند.

زهره جعفری و محمود لادنی هم به عنوان داور در این مسابقات سوت زدند.

عبدالمجید جعفری و پروانه استاد به عنوان رئیس و نائب رئیس هیئت نجات غریق لارستان این تیم را در مسابقات استانی همراهی می کردند.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۴ / ۵٫ تعداد امتیازات ۴

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=10869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.