• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

2

نگاهی متفاوت به سفردکتر وحیدی وزیر کشور به شهرستان قیروکارزین: زمین مدیریت در اختیارش بود.*

  • کد خبر : 19546
  • 02 آبان 1402 - 6:29
نگاهی متفاوت به سفردکتر وحیدی وزیر کشور به شهرستان قیروکارزین: زمین مدیریت در اختیارش بود.*

* نگاهی متفاوت به سفر وزیر کشور به شهرستان قیروکارزین: زمین مدیریت در اختیارش بود.* بازدید فشرده وزیر کشور از طرح‌ها ، پروژه‌ها و مشکلات شهرستان قیروکارزین نگاهی متفاوت به سفر وزیر کشور به شهرستان قیروکارزین؛ زمین مدیریت در اختیارش بود. نظارت‌های بی‌وقفه مسئولان ارشد از مناطق محروم کشور سرلوحه فعالیت دولتمردان دولت سیزدهم است، […]

* نگاهی متفاوت به سفر وزیر کشور به شهرستان قیروکارزین: زمین مدیریت در اختیارش بود.*

بازدید فشرده وزیر کشور از طرح‌ها ، پروژه‌ها و مشکلات شهرستان قیروکارزین

نگاهی متفاوت به سفر وزیر کشور به شهرستان قیروکارزین؛ زمین مدیریت در اختیارش بود.

نظارت‌های بی‌وقفه مسئولان ارشد از مناطق محروم کشور سرلوحه فعالیت دولتمردان دولت سیزدهم است، بیستم مهرماه؛ شهرستان قیروکارزین میزبان احمد وحیدی وزیر کشور بود؛ اما سفر او، فشرده و در عین حال از جنس دیگری بود.
دو سال و نیم از اسقرار دولت مردمی سیزدهم در کشور گذشته و در این مدت شاهد تغییر اساسی در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره هستیم که همه این دستاورد‌ها در سایه حضور در صحنه و پای کاری شبانه روزی مدیران جهادی به دست آمده است.

وزیر کشور یکی از همین مدیران جهادی است که با حوصله، دقت و تیزبینی همه چیز را در سفر به شهرستان قیروکارزین می‌دید و سؤال می‌کرد، نکات فنی را با تیزبینی به متولیان امر تأکید می‌کرد و او را مسلط به همه زوایای کار نشان می‌داد.

سفر وزیر کشور برای اولین بار از آغاز به کار دولت سیزدهم به استان فارس و شهرستان قیروکارزین از چند منظر قابل تأمل و بحث است، یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین مباحث فاصله میان مردم و مسئولان است که بار‌ها مقام معظم رهبری بر مردمی بودن دولت تأکید فرمودند.

در سفر وزیر کشور به شهرستان قیروکارزین نکات جالبی نظرم را به خود جلب کرد. او خیلی ساده و بدون تکلف معاشرت می‌کرد و فرق نمی‌کرد که مقابل او چه کسی‌ایستاده، خیلی متواضع سخن می‌گفت و گاهی شوخ مزاجی را چاشنی برخوردش با مدیران و مسئولان می‌کرد تا گفت‌وگوی صادقانه‌ای را شکل بدهد.

وحیدی نگاه از بالا به پایین نداشت، وقتی ایشان مورد استقبال مدیران ومسئولین شهرستان قرار گرفتند و بعداز زیارت قبور مطهرشهدای گمنام ؛ با حضور در محل بیمارستان امام محمد باقر (ع)، حرف مسئولان ؛کادر درمان ، و مردم را با دقت شنید ودر جریان خدمت رسانی قرار گرفت.

شناخت ظرفیت‌ها و استفاده از آن‌ها برای غلبه بر مشکلات شاید مهمترین دستاورد سفر وزیر کشور به شهرستان قیروکارزین باشد.

هر چه سفر ادامه پیدا می‌کرد، نکات جالبی از سبک مدیریت وزیر کشور به دستم می‌آمد، او مباحث مختلف را از چند دیدگاه و زاویه می‌دید، اینگونه نبود که وقتی سخنی را به وی انتقال می‌دادند، به‌راحتی بپذیرد بلکه تیزبینانه پرسش می‌کرد و زمین مدیریت امور در اختیارش بود.هنرش این بود که دقیق گوش می‌داد، نکته سنج بود و کارشناسی شده حرف میزد و هیچ حرف اضافه‌ای در کلماتش دیده نمی‌شد. آموزگاری بود که با گفتار و رفتارش درس می‌داد.

یکی از مردم شهرستان که برخورد‌های وزیر به دلش نشست، سکوتش را شکست و خطاب به او گفت: آقای وزیر، شما سردار نظام هستید، وزیر مردم و دمت گرم. وزیرکشور به او لبخندی زد و تشکر کرد.

در جریان بازدید از مشکلات خشکسالی باغات شهر قیر ، مشکلات تنی چند از کشاورزان و باغداران را شنید، خوب به صحبت مسوولان گوش داد و نکات مهمی را گوشزد کرد ودر واقع مسوولان مربوطه را متوجه کرد که باید این مشکلات پیگیری و حل شود.

در این سفر پر برکت ، وزیر کشور با حضور در محل تصفیه خانه سد سلمان فارسی قیروکارزین با شنیدن مشکلات حوزه باغداران و کشاورزان از زبان نماینده این عزیزان و دیدار چهره به چهره، مشکلات را از نزدیک لمس کرد و دستوراتی را برای تسریع امور صادر کرد.

افتتاح طرح آبرسانی شرب از سد سلمان فارسی؛ بزرگترین سد کشور با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به شهر قیر بدست وزیر کشور و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسئولین ادارات شهرستان صورت گرفت.

وزیر کشور همچنین در این سفر از محور مواصلاتی شهرقیر به سمت جهرم بازدید کرد و دستورات لازم را برای تسریع در روند اجرایی این طرح داد.

شرکت در نشست ائمه جمعه؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرمانداران ؛بخشداران شهرداران ، روسای اسلامی شوراهای شهرستان، شهر و روستاها، در محل کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروز آباد از برنامه‌های پایانی وزیر کشور بود که تنوع این برنامه‌ها حکایت از عزم دولت برای کمک به مناطق کمتر توسعه یافته دارد.

شایان ذکر است که تلاش و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه معززشهرستان فرماندار،دادستان و مسئولین جهت رفع مشکلات شهرستان در حضور وزیر کشور ستودنی و قابل ستایش بود.

روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرقیر

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۱

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=19546
  • نویسنده : بهنام علیپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرقیر
  • 108 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.