• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

5
اصغر فرودی شهردار جدید شهر لار در آئین معارفه:

وجود دو ویژگی مثبت در شهرداری لار، انسان را به ادامه کار دلگرم می کند

  • کد خبر : 17558
  • 11 تیر 1402 - 23:44
وجود دو ویژگی مثبت در شهرداری لار، انسان را به ادامه کار دلگرم می کند
آئین معارفه و تکریم شهرداران جدید و قدیم شهر لار، صبح امروز یکشنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و قشرهای مختلف مردمی در سالن شهید نوبخت این شهر برگزار شد.

آئین معارفه و تکریم شهرداران جدید و قدیم شهر لار، صبح امروز یکشنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و قشرهای مختلف مردمی در سالن شهید نوبخت این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه شهرستان، اعضای شورای تامین و شورای اداری، مهرابی معاون مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، مهرآفرین و بختیاری کارشناسان دفتر امور شهری، خیرین و نیک اندیشان، معتمدین، سرمایه گذاران، روحانیون، اعضای شوراهای اسلامی شهر لار و شهرهای تابعه، شهرداران، یاوران شورای محلات، جمعی از مسولین شهرستان های همجوار و کارکنان شهرداری لار برگزار شد، از خدمات ۳۰ ساله نواز شریفی لاری شهردار سابق لار، رامین موحدی و ابوالفضل سعیدی حقیقی سرپرستان این مجموعه تقدیر، و اصغر فرودی به عنوان شهردار جدید شهر لار معرفی شد.

در آئین معارفه و تکریم شهرداران شهر لار، حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان با اشاره به آیاتی از کلام وحی؛ به مسئله ولایت فقیه و اهمیت غدیر اشاره کرد و اهمیت این موضوع را به تفسیر برشمرد.

امام جمعه لارستان، ولایت فقیه و غدیر را یک نعمت الهی بر شمرد و افزود: باید قدردان نعمت الهی باشیم.

چرا که اگر قدردان نعمت ها نباشیم خداوند این نعمت را از ما گرفته و به گروهی دیگر خواهد داد.

حضرت حجت الاسلام والسملین سید مختار موسوی خرم ادامه داد: در صدر اسلام امت های آن زمان قدردان نعمت ولایت نبودند و همین دلیل خداوند، سالیان بسیاری این نعمت را از میان امت اسلام برد تا سال ۵۷ هجری شمسی، یک فقیه بصیر، مجاهد، اسلام شناس و زمان شناس یعنی حضرت امام خمینی (ره) این عَلَم را بلند کرد و بنام اسلام ناب، تشکیل حکومت داد و امروز این حکومت اسلام ناب محمدی؛ خار چشم دشمنان شده است.

امام جمعه لارستان افزود: امروز ما به عنوان مسئولان نظام اسلامی باید سنگینی این عَلَم را بیش از هر زمان دیگری بر دوش خود احساس کنیم.

حضرت حجت الاسلام والسملین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان با بیان اینکه باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم تا این نعمت در بین ما ماندگار شود، گفت: ملت ایران تا امروز ثابت کرده اند که با دادن خون هزاران هزار شهید، قدردان این نعمت بزرگ الهی هستند.

امام جمعه لارستان ادامه داد: ما مسئولین باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم تا کارهایمان مورد رضایت مردم قرار گیرد.

حضرت حجت الاسلام والسملین سید مختار موسوی خرم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با قدردانی و حفظ نعمت ولایت که فرموده اند: « آن چیزی که امروز وظیفه همگان است حفظ ایمان و امید در بین مردم جامعه است»، گفت: وظیفه ما به عنوان مسئولان نظام اسلامی در همه زمینه ها آن است که ایمان و امید مردم جامعه را تقویت کنیم که این خود قدردانی از نعمت ولایت فقیه و استمرار غدیر و خلافت نبی مکرم اسلام است.

امام جمعه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم خدمات نواز شریفی لاری شهردار سابق لار و همچنین رامین موحدی و ابوالفضل سعیدی حقیقی سرپرستان این مجموعه پرداخت و از خدمات ارزنده آنان تقدیر کرد.

حضرت حجت الاسلام والسملین سید مختار موسوی خرم ضمن تبریک به اصغر فرودی شهردار جدید لار، این مدیر شهری را فردی با سابقه و توانمند دانست و گفت: با انتخاب شهردار جدید، موجی جدیدی از امید در شهر ایجاد شده است که این مدیر، با توانمندی، تلاش، پیگیری و کمک همکاران خود، مطالبات مردمی را محقق خواهد کرد.

امام جمعه لارستان در پایان، نکاتی را جهت توسعه و پیشرفت شهر لار به شهردار جدید این شهر یادآور شد.

در ادامه خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی شهر لار، ضمن تقدیر و تشکر از همه همراهان مجموعه مدیریت شهری و همچنین شریفی لاری شهردار سابق و موحدی و سعیدی حقیقی سرپرستان این مجموعه، گفت: در دوران مدیریت فرودی شهردار جدید که فردی با سابقه و با تجربه می باشد، شاهد پیشرفت های خوبی خواهیم بود.

نواز شریفی لاری شهردار سابق لار و ابوالفضل سعیدی حقیقی سرپرست شهرداری هم، گزارش کوتاهی از فعالیت های دوران مدیریتی خود را بیان و از همه مسئولین و همچین مردم شریف و صبور شهر لار که یار و یاور مجموعه مدیریت شهری هستند تقدیر کردند.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در این مراسم به موضوع و اهمیت ولی فقیه، مکتب امام خمینی (ره) و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تمام قدرت های دنیا در برابر این قدرت و مکتب الهی ناتوان هستند.

در ادامه، مهرابی معاون مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس ضمن تقدیر از شهردار سابق  و سرپرستان شهرداری، اقدام شورای اسلامی شهر لار در انتخاب شهردار جدید را ستود.

معاون مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، شهردار جدید شهر لار را فردی توانمند معرفی کرد.

مهرابی در بخشی از سخنان خود، از شهرداران خواست تا بودجه سالیانه را اطلس راه خود قرار دهند.

پس از سخنان مهرابی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، حکم انتصاب شهردار جدید شهر لار قرائت و با دست مسئولین، به اصغر فرودی تقدیم شد.

اصغر فرودی پس از دریافت حکم انتصاب خود به عنوان شهردار جدید شهر لار به ایراد سخن پرداخت.

شهردار جدید لار از اعتماد شورای اسلامی شهر لار و همچنین شهردار سابق و سرپرستان تقدیر کرد و خدمات ارزنده آنان را ستود.

اصغر فرودی، به دو ویژگی مهم شهرداری لار اشاره کرد و گفت: این دو ویژگی مثبت، انسان را برای ادامه کار دلگرم می کند.

شهردار جدید لار گفت: اولین ویژگی این است که شهرداری لار مشکل لا ینحلی ندارد و این خود بسیار مهم است. چرا که بسیاری از شهرداری های مراکز استان و کشور مشکلات مهمی دارند.

اصغر فرودی شهردار جدید لار از شهرداران گذشته و سرپرستان که موفق شده اند با درایت مشکلات عمده و دست و پاگیر از جمله ساخت و سازهای غیر مجاز و حاشیه نشینی را مرتفع سازند تقدیر کرد.

فرودی دومین ویژگی را وجود ظرفیت، امکانات و پنانسیل های بسیار خوب در حوزه های مختلف شهری دانست و گفت: مدیران شهری در سنوات گذشته تلاش کرده اند این ظرفیت ها را ایجاد کنند و مدیریت جدید شهری وظیفه دارد این ظرفیت ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کند.

این مدیر شهری ادامه داد: این ظرفیت ها و امکانات خوب در حوزه شهری و شهرسازی، مبلمان شهری، فضای سبز و دیگر حوزه ها وجود دارد که باید آن را به مرحله عمل برسانیم.

شهردار جدید لار با اشاره به یک سری مشکلات در حوزه شهری گفت: وجود سرمایه گذران در سطح شهرستان و شهرستان های همجوار و شهر لار می تواند موتور محرکه توسعه شهری محسوب شده و زمینه برای پیشرفت وجود داشته باشد.

فرودی از سرمایه گذاران دعوت به همکاری کرد و قول هر گونه حمایت خود را از هر نوع سرمایه گذاری در زمینه توسعه شهری اعلام کرد.

شهردار جدید لار با بیان اینکه در زمینه میراث فرهنگی و در حوزه خیرین، ظرفیت های بسیار خوبی در شهر لار وجود دارد، از خیرین خواست تا بیش از پیش به حوزه شهری نگاهی ویژه داشته باشند.

اصغر فرودی شهردار جدید شهر لار افزود: وجود کارشناسان و نیروهای خبره در سطح شهر و شهرداری می تواند برای ما کارساز و کمک کننده و تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه در شهر لار و در برخی حوزه های شهری مشکلاتی وجود دارد، افزود: شهر لار سابقه تاریخی بزرگی دارد و باید همه دست به دست هم دهیم و شهر لار را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

اصغر فرودی گفت: برای تحقق این اهداف نیاز به بودجه می باشد.

این مدیر شهری، به مبلغ بودجه و تحقق بودجه سال گذشته اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم که این بودجه را افزایش دهیم.

شهردار جدید شهر لار، راههای تامین بودجه شهرداری ها را پرداخت عوارض توسط شهروندان و همچنین کمک های دولتی در قالب عوارض های مختلف بیان کرد و از امام جمعه و فرماندار خواست برای تخصیص و جذب بخش دولتی بودجه، بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری را یاری رسانند.

وی همچنین از شهروندان خواست، تا همچون گذشته در زمینه پرداخت عوارض و حق و حقوق شهرداری، این مجموعه خدمات رسان را همراهی کنند.

اصغر فرودی راههای برون از همه مشکلات را وحدت دانست و گفت: با وحدت و اتفاق نظر همه کارها را می توان به خوبی پیش برد.

شهردار جدید شهر لار ادامه داد: توصیه های امام جمعه، فرماندار، مدیر کل و مطالبات شهروندان در دستور کار قرار خواهد گرفت و با همکاری و وحدت برای رفع مشکلات و تحقق اهداف تلاش خواهیم کرد.

پخش کلیپ عملکرد شهرداری در دوران مدیریت نواز شریفی لاری، رامین موحدی و ابوالفضل سعیدی حقیقی و اهدا هدایا به آنان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۳٫۷ / ۵٫ تعداد امتیازات ۳

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=17558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.