• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

8

پیام تبریک مدیران شهری لار به مناسبت سال نو و نوروز ۱۴۰۲ و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت

  • کد خبر : 15255
  • 01 فروردین 1402 - 14:24
پیام تبریک مدیران شهری لار به مناسبت سال نو و نوروز ۱۴۰۲ و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت
خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی شهر لار و ابوالفضل سعیدی حقیقی سرپرست شهرداری این شهر، در پیامی مشترک؛ سال نو و نوروز 1402 و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت را تبریک گفتند.

خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی شهر لار و ابوالفضل سعیدی حقیقی سرپرست شهرداری این شهر، در پیامی مشترک؛ سال نو و نوروز ۱۴۰۲ و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ پیام مدیران شهری، به این شرح است:

« یا مقلب القلوب و الابصار / یا مدبر الیل و النهار / یا محول الحول والاحوال / حول حالنا الی احسن الحال»

به نام آفریننده زیباییها

بار دیگر صدای ترنم بهار، گوش را می نوازد و عطر دل انگیزش مشام جان را پر می کند. زمین با اجازه و اراده الهی دیگر بار زنده می شود و همه انسان های شیدایِ کرامت و قدرت آن آفریننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خویش، ستایش و تسبیح آن یگانه بی همتا را گفته و با سرود بهار همنوا می شوند .

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست. عید نوروز روایتگر آداب و سنن دیرین ماست که همزمان با تحول طبیعت، آمدن بهار را با اعتدال و زیبایی های بیشمارش به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حضرت حق را در آیینه طبیعت منعکس می کند .

اینجانبان برخود وظیفه می دانیم تقارن حلول سال نو و بهار پرطراوت طبیعت با بهار قرآن و معنویت را به تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان خردمند و خونگرم منطقه لار و لارستان بزرگ، بویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پرسنل زحمت کش شهرداری تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمائیم.

امید که در سال ۱۴۰۲؛ با اتحاد، همدلی و همراهی بیش از پیش و در لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تدابیر و رهنمودهای عالمانه و عارفانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای، بر شعار امسال «مهار تورم، رشد تولید»؛ همچون سال های گذشته جامه عمل بپوشانیم.

خلیل نامدار – رئیس شورای اسلامی شهر لار

ابوالفضل سعیدی حقیقی – سرپرست شهرداری لار

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۳٫۸ / ۵٫ تعداد امتیازات ۴

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=15255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.