• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

5

پیام مدیران شهری لار به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

  • کد خبر : 6723
  • 07 مرداد 1401 - 17:24
پیام مدیران شهری لار به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)
زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار و نواز شریفی لاری شهردار این شهر در پیامی مشترک فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفتند.

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار و نواز شریفی لاری شهردار این شهر در پیامی مشترک فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در پیام مدیران شهری آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

 

فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان را به همه حق طلبان و آزادگان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ویژه مردم ولایی منطقه لار و لارستان بزرگ تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

 

محرم، یاد آور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حکایت بی بدیل رشادت انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آزادگان غیوری که زندگی را با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق معنا بخشیدند.

 

اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها هم چنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا؛ جهان را به شمیم جان نواز “باز این چه شورش است” معطر می سازد.

 

امسال نیز به دلیل موج جدید کرونا ویروس، برگزاری مراسم سوگواری محرم در میهن اسلامی ما و در منطقه لارستان بزرگ با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بوده، اما این ایام فرصت گرانبهایی است تا عاشقان و مریدان آن حضرت و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) در کنار عزاداری برای شهیدان کربلا، به تامل و تعمق بیشتر در خصوص فلسفه نهضت و اهداف قیام امام حسین (ع) پرداخته و برای بهره مندی از آموخته های گرانقدر مکتب عاشورا بیشتر تلاش کنند.

 

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران عزیز در عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، از پروردگار متعال می خواهیم ما را در زمره رهروان راستین آن امام بزرگوار و حافظان فرهنگ ظلم ستیزی و عدالت محوری قرار دهد.

 

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار

نواز شریفی لاری شهردار لار

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۲

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=6723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.