• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

8
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در لارستان:

گذشت، شهادت و شهادت طلبی، همدلی، همیاری و انسجام ملی از مفاهیم انقلاب بوده و باید وحدت کلمه و کلمه توحید را سر لوحه عمل خود قرار دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم

  • کد خبر : 13197
  • 12 بهمن 1401 - 17:27
گذشت، شهادت و شهادت طلبی، همدلی، همیاری و انسجام ملی از مفاهیم انقلاب بوده و باید وحدت کلمه و کلمه توحید را سر لوحه عمل خود قرار دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم
در مراسمی که صبح امروز با حضور مردم و مسئولین شهرستان لارستان در شهر لار برگزار شد، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی گرامی داشته شد.

در مراسمی که صبح امروز با حضور مردم و مسئولین شهرستان لارستان در شهر لار برگزار شد، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ به همین مناسبت، ابتدا محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به همراه داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری شهرستان، جمعی از علمای اهل تشیع و تسنن، رامین موحدی سرپرست شهرداری لار، اعضای شورای اسلامی شهر لار و معتمدین و روحانیون با حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به وحدت و انسجام مسئولین با یکدیگر و مردم تاکید کرد.

داریوش دهقان با بیان اینکه ما مسئولین خدمتگزار مردم هستیم، گفت: همه باید تلاش کنیم ضمن تکریم مردم و پاسخگو بودن درقبال آنان، وظایف خود را در قبال این مردم بسیار خوب و قدرشناس به شایستگی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما سزاوار بهترین خدمات هستند، افزود: مدیران باید با کار و تلاش شبانه روزی مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

فرماندار لارستان با اشاره به اینکه مدیران نباید مردم را ناراضی، دلسرد و نا امید کنند، گفت: کم کاری و کارشکنی در کار مردم و اذیت کردن آنها خواسته و یا ناخواسته مصداق کفران انقلاب اسلامی است که باید مدیران اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشند.

دهقان با بیان اینکه مردم ما در همه شرایط سخت و سرنوشت ساز در میدان بوده و به صورت عملی قدردان انقلاب اسلامی هستند، گفت: مدیران با کار و تلاش شبانه روزی و خدمتگزاری بی منت به مردم شکر گذار انقلاب اسلامی باشند.

وی اضافه کرد: مدیران باید در صحنه کار و تلاش و خدمتگزاری و نوکری مردم شبانه روزی حضور داشته باشند.

دهقان گفت: دشمنان می‌گفتند ایران جشن ۴۰ سالگی خود را نمی بیند ولی به کوری چشم بدخواهان ملت، امروز در جای جای ایران اسلامی جشن ۴۴ سالگی با صلابت و قدرت برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در لارستان بر پا فشاری عملی و لسانی بر روی اصول ارزشهای انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: در طی یکسال خدمتم در جمع مردم لارستان، بالغ بر ۱۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی، جذب، هزینه و کار در شهرستان صورت گرفته و بالغ بر هزار میلیارد تومان هم برنامه ریزی برای سال آینده صورت داده ایم.

وی گفت: در دهه ‌فجر امسال، ۳۱۳ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در شهرستان‌ بزرگ لارستان با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان آماده کلنگ زنی و بهره برداری خواهد بود و بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، مذهبی، هنری، ورزشی و غیره در سراسر منطقه لارستان بزرگ اجرا می شود.

فرماندار لارستان در پایان از محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خواست که برای راه اندازی اتاق بازرگانی لارستان تسریع نماید.

محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس هم در سخنانی  با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه است، گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا وحدت این کشور را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه دشمن، امروز تمام تلاشش این است با ایجاد تفرقه انسجام ما را بگیرد و ایران یکپارچه را نمی‌خواهد، گفت:  ملت غیوری که علیه نظام فاسد پهلوی انقلاب و آن را ساقط کرد و انقلاب را اداره کردند و همین ملت فرزندانش را به جنگ فرستاد و در جنگ تحمیلی پیروز شدند، اکنون این ملت از مسیر انقلاب و آرمان های اسلام بر نمی‌گردند.

حضرت حجت السلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان هم ضمن قدردانی از درایت فرماندار لارستان که از اول بهمن ماه برنامه های دهه فجر را شروع کرده و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها موضوع قرارگاه جهاد تبیین را در طی سالیان و علی الخصوص در ماه‌های اخیر مورد تأکید قرار داده اند و آن را یک فریضه مهم می دانند.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین به این معناست که در برابر افرادی که دریافت درستی از انقلاب، مفاهیم انقلاب و پیشرفت‌های آن، ندارند؛ روشنگری انجام گیرد.

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خرم یادآور شد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به عنوان یک راهبرد برای انقلاب، نظام و جامعه، یک کار مستمر تلقی شود.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در همه ابعاد جامعه، گفت: جهاد تبیین باید به عنوان یک تکلیف در سرلوحه کار همه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرم گفت: دشمن به دنبال تحریف واقعیت‌ها، ناامید کردن مردم و ایجاد تردید است و در این مسیر تلاش می کند.

وی ادامه داد: لذا تنها راهکار مقابله با این مسئله جهاد تبیین، معرفی دستاوردها و بیان حقایق به جامعه است.

در ادامه، این هیئت به همراه امام جمعه لارستان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان، دانشگاهیان و فرهنگیان، کارمندان ادارات، نیروهای خدمات رسان و قشرهای مختلف مردم؛ در فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان حضور یافته و با حمل تمثال مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی از پلکان هواپیما، یاد و خاطره ۱۲ بهمن ۵۷ را گرامی داشتند.

«ماموستا عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در این مراسم، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی؛ پیروزی حق بر باطل، پیروزی مردم بر استکبار و استبداد، و پیروزی خون بر باطل است، و نسل های بعد هم این مراسم را با شکوه تر برگزار خواهند کرد.

«ماموستا عبدالسلام کریمی» با بیان اینکه هر روز به اقتدار و بیمه شدن نظام افزوده شده و مشکلات مرتفع خواهد شد، گفت: ایام دهه مبارک فجر دارای دو بعد ظاهری و باطنی بوده که آذین بندی، نصب پرچم و اجرای مراسم؛ بعد ظاهری آن به حساب می آید و این ظاهر جشن بزرگ مردم مسلمان ایران است. اما بعد باطنی آن، اینکه باید مفاهیم انقلاب و اهداف دهه مبارک فجر ۵۷ را همچون گذشته زنده نگه داریم و آن را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، افزود: گذشت، شهادت و شهادت طلبی، همدلی، همیاری و انسجام ملی از مفاهیم انقلاب بوده و باید وحدت کلمه و کلمه توحید را سر لوحه عمل خود قرار دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با روش های مختلف به دنبال شکاف بین ما مسلمانان است، گفت: ما باید اجازه ندهیم فرصت های نظام به تهدید تبدیل شود.

«ماموستا عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، حضور قومیت های مختلف در کنار یکدیگر را یک نعمت خواند و گفت: این نعمت را باید پاس بداریم. چون که فضیلت ازآن انسانیت و تقوا بوده و به رنگ و لباس و جایگاه هیچ ارتباطی ندارد.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی ادامه داد: همه ما خدمتگزار، مدیون و نوکر این مردم هستیم.

وی با بیان اینکه عده ای می خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند، گفت: نظام و دولت ما مردمی و بر آمده از مردم است و همه ما خدمت به مردم را عبادت می دانیم.

اجرای سرودهای روزهای انقلاب توسط دانش آموزان، از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

سپس شرکت کنندگان در مراسم در قالب کارناوال شادی با حمل خودرویی تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و با چراغ های روشن و بوق زنان و عبور از سطح شهر، به مرقد حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه فقید لارستان و حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده فقید ولی فقیه در شهرستان رفتند و با قرائت فاتحه و گلباران قبور مطهرشان، بر مقام شامخ این دو عالم ربانی ادای احترام کردند.

قرائت فاتحه و گلباران مزار پدر “شهیدان شیردم” از شهدای دوران دفاع مقدس، قرائت فاتحه و گلباران قبور شهدای انقلاب در لارستان و گلباران قبور شهدای دوران دفاع مقدس، سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان با موضوع جهاد تبیین و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سرود همگانی دانش آموزی و تجلیل از خانواده معظم شهدای انقلاب در جوار قبور مطهر شهدا و همچنین گلباران قبور شهدای لر و نفر از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت این روز بزرگ برگزار شد.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۳

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=13197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.