• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

اخبار ویژه

اعلان عمومی عوارض و بهاء خدمات وسایر درآمدها ودستور العملهای شهرداری امام شهر جهت اجرا از سال ۱۴۰۳ طی مراسمی، آیین با شکوه بهره برداری از سالن اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری امام شهر با حضور استاندار محترم فارس برگزار شد برگزاری جشن چند هزار نفری روز امام شهر در پارک ساحلی امام شهر حماسه حضورمردم امام شهر شهردار قیر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس با حضور دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و معاونت عمرانی استانداری دیدار شهردار و اعضای شورای شهر امام شهر با مهندس رحیمی فرماندار محترم شهرستان قیروکارزین تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از شهردار امام شهر *نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین با اصحاب رسانه و فعالان مجازی* برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در امام شهر دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بانوان امام شهری دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی امام شهر با دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی *حضور شهردار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری قیر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پیام تبریک شهردار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقیر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان *جلسه هم اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرقیر با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قیروکارزین در خصوص بررسی راهها و محور های مواصلاتی شهرستان*

6

یک شب به یاد ماندنی در میدان امام خمینی (ره) شهر لار با اجرای جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی

  • کد خبر : 19612
  • 06 آبان 1402 - 12:45
یک شب به یاد ماندنی در میدان امام خمینی (ره) شهر لار با اجرای جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، شورای اسلامی شهر لار و اداره ورزش و جوانان لارستان؛ با حضور مسئولین شهرستان، هیئت های ورزشی، ورزشکاران، ورزش دوستان و قشرهای مختلف مردمی در میدان امام خمینی (ره) شهر لار برگزار شد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، شورای اسلامی شهر لار و اداره ورزش و جوانان لارستان؛ با حضور مسئولین شهرستان، هیئت های ورزشی، ورزشکاران، ورزش دوستان و قشرهای مختلف مردمی در میدان امام خمینی (ره) شهر لار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ این مراسم با قرائت آیاتی از کلام وحی با صوت زیبا و دلنشینِ مرشد مسعود دراجی آغاز شد. پس از کلام وحی، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران بر فضای مراسم طنین انداز شد.

در ادامه مراسم، کودکان و نوجوانان باستانی کار لارستانی، با نوای خوش و دلنیشن مرشد رضا مظفری و مرشد مسعود دراجی به اجرای برنامه زیبا و جذاب خود پرداختند.

سپس حمید پریدار از فعالان اجتماعی لارستان و عضو گروه تئاتر آزاد شهرستان، در مقام مجری بر صحنه حاضر شد و با زبان شیرین لارستانی، ضمن یاد و نام خدای بزرگ و خوش آمد گویی به حضار، از محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان دعوت کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گزارش کوتاهی از برنامه های اجرا شده در هفته تربیت بدنی و ورزش را بیان کرد.

سپس گروه ورزشی پارکور متشکل از نوجوانان و جوانان شهرستان، حرکات هیجان انگیز خود را در برابر چشم حاضرین به نمایش گذاشتند.

پس از اجرای برنامه گروه پارکور؛ محسن زارع معاون فرهنگی شهرداری لار به دعوت مجری برنامه بر صحنه حاضر شد. محسن زارع ضمن بیان گزارشی از برنامه های اجرا شده و همچنین برنامه های پیش رو در حوزه فرهنگ و ورزش، اصغر فرودی شهردار لار را به عنوان میزبان مراسم؛ برای عرض خوش آمد و ایراد سخن، به صحنه دعوت کرد.

شهردار لار ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، از تمام دست اندرکاران برنامه تقدیر کرد.

اصغر فرودی شهردار لار همچنین در سخنانی گفت: برنامه هایی که موجب نشاط و انبساط معنوی و اجتماعی می شود در دستور کار شهرداری و شورا است.

اصغر فرودی این قول را هم داد که به عنوان شهردار و خدمتگزار مردم شریف لارستان و با توجه به تاکیدات شورای اسلامی شهر لار؛ در زمینه نشاط اجتماعی و در حوزه فرهنگ و ورزش همه توان خود را بکار گیرد.

این مدیر شهری از افتتاح مجموعه زمین تنیس خاکی در هفته پیش رو و همچنین برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی در طول سال خبر داد.

شهردار لار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهر دو سویه است گفت: از یک سو ما به عنوان خدمتگزاران مردم این وظیفه را داریم که زمینه رفاه، توسعه و تکامل شهر را فراهم کنیم و از سوی دیگر مردم هم یک سری تکالیف و وظایفی را بر عهده دارند که اولین و مهمترین این تکلیف، رعایت حقوق و تکلیف شهروندی است که این خود مبحث بسیار گسترده ای است.

در ادامه، هیئت ها و گروه های ورزش رزمی، کوهنوردی، پارکور، ژیمناستیک و … به اجرای برنامه پرداختند که از هیجان انگیزترین این برنامه ها، صعود و پرش کوهنوردان از فراز اِلمان میدان امام خمینی (ره) بود.

معرفی سه نفر از مقام آوران و نخبگان ورزش شهرستان و اجرای موسیقی توسط دو نوجوان خوش آتیه لارستان، امیدرضا کامیاب و سید حسن علوی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

بانوان پرتلاش لارستانی وابسته به بنیاد خیریه فرزانگان امید لارستان هم دستاورهای خود را در حاشیه این مراسم و در قالب ۲۰ غرفه به نمایش گذاشته بودند.

در پایان این مراسم، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، با دست پرتوان گروه کوهنوردی لارستان، بر فراز اِلمان میدان امام خمینی (ره) به اهتزاز درآمد.

در کنار این مراسم جذاب، شاد و به یاد ماندنی، به مناسبت پنجم آبان ماه، روز ملی بیمه سلامت و سالروز تصویب قانون مترقی بیمه همگانی در کشور، همزمان با تهران و سایر مراکز استان ها، به همت واحدهای روابط عمومی و تاسیسات شهرداری و هماهنگی رئیس بیمه سلامت شهرستان، اِلمان میدان امام خمینی (ره) شهر لار به رنگ آبی در آمد.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، معاونین فرماندار، فرمانده هان نظامی و انتظامی، معاونین شهردار، اعضای شوراهای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان در کنار قشرهای مختلف مردمی در این مراسم حضور داشتند.

به این خبر چه امتیازی می دهید؟

امتیاز خود را با کلیک بر روی ستاره ها ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد امتیازات ۲

اولین نفری باشید که به این خبر امتیاز می دهید!

لینک کوتاه : https://fars-shahrdari.ir/?p=19612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.